Välkommen till nya Teknikveckan.com

Från sajten:
https://wp.teknikveckan.com/valkommen-till-nya-teknikveckan-com/


image

Vi firar att det är början av veckan med att lansera nya Teknikveckan i öppen beta.

En mer modern och elegant Teknikveckan.com är här men nu behöver vi din hjälp för att bena ut saker som inte är helt perfekt, Öppen beta är kodordet för att det går bra att ge oss hur mycket feedback som helst utan att någon tar det personligt.

Om du hittar något fel är det viktigt att berätta om du sitter på en mobil eller dator samt vilket operativsystem och webbläsare.

Huvudsyftet med nya webbsidan har varit att göra den betydligt snabbare samtidigt som vi har stöpt om formen lite som en anpassning till hur mycket och vilken typ av innehåll som vi producerar.

Använd Bubblan för att språka om nymodigheten. Även den delen av sajten kommer att moderniseras och anpassas så det känns mindre som två sajter men där är vi inte ännu på ett bra tag.

Bakom både design och teknik står Lucas Meijer.

 

1 gillning

bugg via ios och iphone 11 pro max…chrome…

Snygg sida!

2 gillningar

Knappen “annonsera hos oss” funkar inte (Windows 10, Chrome) :slight_smile:

Fint!

Mycket bra design. Buggletandet överlåter jag åt andra…:partying_face:

Numera skriver man ju inte ”Nya Teknikveckan” det låter ju som moderaterna, gör som alla andra och döp om er till ”Teknikveckan Pro” :wink:

gillar inte förändringar

1 gillning

hahahha

Styrkekramar!

Mycket snyggt! Bättre överblick och mer logisk navigering.

Haha, tänkte precis gå in här och skriva att alla webbförändringar rent generellt är dåliga. Punkt. Men för att vara en förändring (som visserligen är dålig :stuck_out_tongue_winking_eye:) så tycker jag det ser fantastiskt snyggt och bra ut!

Jag har hamnat i ett lägga där jag är mer intresserad av Bubblan än själva siten, Bubblan surfar jag in på konstant men huvudsiten har jag inte samma rutin kring att besöka. Men alla ämnen på Teknikveckan.com finns inte i bubblan som jag förstår det?

Tror det är bra om ni försöker integrera dem än tightare som du skriver @Esse. Ska testa siten ordentligt också.

Hur menar du med alla ämnen? :slight_smile:

vänligen
/P

Jo alltså, är samtliga ämnen ni publicerar på Teknikveckan.com representerade i Bubblan eller är det vissa ämnen bara som ni gör “kommentarbara” i Bubblan? Dvs om jag bara surfar in i Bubblan, missar jag ämnen från Teknikveckan.com?

Allting kommer på Bubblis!

Bra ! O ny design här oxå tack :wink:

2 gillningar

Gillar designen skarpt! Det jag saknar är möjligheten att högerklicka på en artikel (på förstasidan) och välja att öppna den i en flik. Tycker det är hopplöst att klicka på en, gå tillbaka, klicka på en ny. Då vet jag från andra sitter att jag inte kommer läsa lika många artiklar. Så om man kan öppna dem i nya tabbar vore det mycket välkommet.

I övrigt - bra jobbat!

3 gillningar

Hej! Ja det är väldigt bra input, det får vi lös!

2 gillningar

Galet snygg layout som verkligen passar :smiley::+1:

2 gillningar

Snyggt!