Välkommen till nya Teknikveckan.com

Nya nyheter får texten ”om ungefär en timme”. Ser ut som att jag läser en nyhet från framtiden :wink: Antar att det borde stå något i stil med ”för ungefär en timme sedan”.

Min iPhone 7 (iOS 13.3) med Safari blir väldigt varm efter en liten stund varje gång jag går in på nya sidan. Utan att ha forskat vidare i det misstänker jag att något gör sidan väldigt tung. Upplever inte detta med andra sidor jag ofta besöker.

Tack för input - Safari-buggen jobbar vi på. Det är någon process som hakar upp sig för just iOS.

Tids-buggen skrev jag upp nu den hade vi missat!

Och välkommen till forumet!

Halloj! Är du i någon annan tidszon än Sverige? :slight_smile:

Många som har det problemet, alla kör iOS.

Nix

Testat lite nu och tycker det fungerar kanon och ser mycket bra ut!

Ett litet önskemål skulle kunna vara att när man öppnat en artikel kan klicka på en höger/vänster-pil till höger/vänster på skärmen för att komma till nästa/föregående nyhet. Då slipper man stänga ner artikeln och sedan klicka på nästa.

Hej! Ja det är med i önskelistan!

Det var snyggt ända till man klickade på hamburgmenyn uppe till höger. Då såg det plötsligt ut som – ja, ni gissade det! – en påse skridskor…!

/IMHO

3 gillningar

Haha berätta mer

Nämen kolla själv. Den där menyn, den ser ju ut som från 1999 eller nåt. Fruktansvärd helt enkelt.

Men det är ju min åsikt, inte fakta. Jag har ju haft fel en gång förut. :wink:

Sen tycker jag nog att ni ska ha lika stora rutor på “framsidan”. Uppfattas lätt som rörigt när det skiljer sig. Eller, rättare sagt, låt det skilja mer så att det ser medvetet ut.

När jag läser nyheter på teknikveckan.com så kommer kommer kommentarerna med senaste överst och jag får öppna fler för att komma till de tidigare kommentarerna. Detta känns bakvänt, går det att få de äldsta kommentarerna först/överst? (Som det är i bubblan)

Yes det skall ändras - var ett feltänk av mig.

1 gillning

Ahh, ja nu är det ändrat en smula.

Går det ändra så att alla länkar i forumet öppnas i en ny flik?
Bildens övre länk blir en ny flik medans den undre inte blir det.

Är det inställningar för webläsaren eller för forumet?
Hittar inget av de.

Borde vara:

https://bubblan.teknikveckan.se/u/Peterboxy/preferences/interface

Tack, tryckt på de tre strecken massa gånger.

1 gillning