Vad köpte ni senast?

Ofasen! Jag ska inte säga till om du vill byta, han måste ha skickat fel bara. Men kul att du är nöjd med vinsten, mycket nöje =)

Jag är nöjd med denna. Ganska liten och därmed lätt vilket passar i ryggan eller till och med i fickan. Så inga byten..:blush:

1 gillning
1 gillning

Tack :star_struck:

Den här var också kul

1 gillning

Håller på att installera min tredje Xiaomi air fryer bara för att det är sådan toppkvalité på inställningsratten som pajjar hela tiden.

8 gillningar

haha hoppas på 3e gil’t nu då , el skulle du kanske köpt en annan sort denna gång ?

Tredje Xiaomin, men nu blev det en med fönster. :grinning:

1 gillning

:mechanical_arm: hoppas på lycka denna gången då

1 gillning

Köpte mig en liten smidig såg :+1:

10 gillningar

Ut med gamla svarta och vit vinterjackor och in med en ny röd.

15 gillningar

Uppfriskande med lite färg. Min garderob är i stort sett helsvart.

Det var så för mig också. Sedan två år tillbaka har jag bestämt mig för att alltid ta annan färg om det finns i samma plagg. Sakta byts garderoben ut. Jeans köper jag fortfarande i svart.

1 gillning

det ska vara färgglatt, sen gammalt.

4 gillningar

Vågar mig ännu inte på med så mycket mönster som du och Hakan har. Men det kommer.

I smyg beundrar jag designern Zandra Rhodes stil.

1 gillning

Köpte efter att flera rekommenderat denna esr plånbok med MagSafe . Beställde tillsammans med ESR skal och magneten är helt sjukt bra , sitter förvånansvärt bra . Länge sedan man var så nöjd över ett köp . Tack till @MrMustang för tipset …

9 gillningar

Kul att du är nöjd med den. Min är över ett år gammal nu och still going strong. Men @xms67 var väl lite missnöjd med den vill jag minnas.

1 gillning

Jag har haft denna sedan jag var student, fin jacka, färgstark, inget frun gillat :sweat_smile:

Så hon godkände denna direkt när jag hittade en bra deal :sweat_smile:

Nu ska jag bara invänta en bra deal på svarta Lofoten Pants till :slight_smile:

Hon fick en något färggladare själv av mig i veckan då hon letat efter en ny skaljacka, ska vi kalla det push-present?;

8 gillningar

Bara att gå ut lite mjukt och sakta öka. :joy::joy:

Frun här garderar sig och köper ibland så hon slipper skämmas för mig när jag spökar ut mig. :joy::joy:

1 gillning

Men @xms67 tappar ju allt som inte sitter med Superlim eller Gorilla tejp. Den magnet som är stark nog åt honom har de inte uppfunnet än. :joy::joy: