Ofasen! Jag ska inte säga till om du vill byta, han måste ha skickat fel bara. Men kul att du är nöjd med vinsten, mycket nöje =)
Jag är nöjd med denna. Ganska liten och därmed lätt vilket passar i ryggan eller till och med i fickan. Så inga byten..
Tack
Den här var också kul
Håller på att installera min tredje Xiaomi air fryer bara för att det är sådan toppkvalité på inställningsratten som pajjar hela tiden.
haha hoppas på 3e gil’t nu då , el skulle du kanske köpt en annan sort denna gång ?
Tredje Xiaomin, men nu blev det en med fönster.
hoppas på lycka denna gången då
Uppfriskande med lite färg. Min garderob är i stort sett helsvart.
Det var så för mig också. Sedan två år tillbaka har jag bestämt mig för att alltid ta annan färg om det finns i samma plagg. Sakta byts garderoben ut. Jeans köper jag fortfarande i svart.
det ska vara färgglatt, sen gammalt.
Vågar mig ännu inte på med så mycket mönster som du och Hakan har. Men det kommer.
I smyg beundrar jag designern Zandra Rhodes stil.
Köpte efter att flera rekommenderat denna esr plånbok med MagSafe . Beställde tillsammans med ESR skal och magneten är helt sjukt bra , sitter förvånansvärt bra . Länge sedan man var så nöjd över ett köp . Tack till @MrMustang för tipset …
Kul att du är nöjd med den. Min är över ett år gammal nu och still going strong. Men @xms67 var väl lite missnöjd med den vill jag minnas.
Jag har haft denna sedan jag var student, fin jacka, färgstark, inget frun gillat
Så hon godkände denna direkt när jag hittade en bra deal
Nu ska jag bara invänta en bra deal på svarta Lofoten Pants till
Hon fick en något färggladare själv av mig i veckan då hon letat efter en ny skaljacka, ska vi kalla det push-present?;
Bara att gå ut lite mjukt och sakta öka.
Frun här garderar sig och köper ibland så hon slipper skämmas för mig när jag spökar ut mig.
Men @xms67 tappar ju allt som inte sitter med Superlim eller Gorilla tejp. Den magnet som är stark nog åt honom har de inte uppfunnet än.