Köpt och köpt. Råkade nämna att jag inte hade någon tunn och bra jacka. Så frugan överraskade med denna som låg på mitt skrivbord när jag kom hem.
Räcker det?
Den i mitten av underbar
Var hittade du den?
Blir en lång historia lång nu…
Men återigen ett inlägg om detta med skärmskydd och fodral och utan.
Jag minimerar verkligen köp av skal och skärmskydd till min telefon. Ska vara riktigt slitet innan jag byter.
Har tänkt (Framför allt ur miljösynpunkt ) och provat utan skydd, men då har olyckan varit framme och så drygt behöva rensa och lämna ifrån sig telefonen.
Så även självrisken är låg med hemförsäkring så det är ett jädra bök att vara utan telefonen om/när olyckan är framme.. Även om iCloud synk fungerar bra. Synd att inte BankID och Swish och Precis allt synkar tillbaka.
För att komma till dig jag tänkte egentligen skriva.
Det här är ju löjligt.
Så mycket material för att sätta på ett litet tunt skärmskydd. miljövidrigt supreme.
Samma!
Kanske gör jag fel…. Tycker också det är jättesvårt att justera volymen.
Tillägg: Nej. finns ju bara ett sätt. Hmm
Precis som jag provade iPhone 16 Pro och Max i butik.. hade jättesvårt att få upp olika fotolägen Med nya knappen… kändes inte alls likt Apple.
Ska jag prova nästa gång jag spelar lite
Jag har fått in ”snitsen” på det nu. Felet jag gjorde initialt var att jag trodde att man endast skall röra vid fördjupningen. När jag drog längs med hela skaftet så blir det ett litet klickljud i lurarna som sänker eller höjer en ”enhet”. Verkar som att den känner från vilket håll man kommer när fingret glider ner i fördjupningen.
Tack! Ska prova
Ja @Erik är ju van att dra längs hela skaftet.
Talar du av egna erfarenheter nu?
Såna pågafasoner har man växt ifrån.
Jag också
Ibland behöver man inte köpa något. Man kan vinna en tävling istället.
Powerbanken är som en del från en rymdraket. Osar kvalitet.
Vad kul!
Det var en annan Powebank, men den passar mig minst lika bra. Kvaliteten är helt fantastisk. Och superkul att vinna och få så fina saker. En Powerbank med sladd(gillar det) och skärmskydd stod på lista så det var perfekt..