Vad köpte ni senast? (2021)

Så länge snön inte är för blöt så klarar den ett tjockt lager med snö.

1 gillning

Med band så blir den ännu bättre. Hade en Can-Am 800 LTD för ca 10 år sedan. Inga problem att dra hem veden med den. Snö skottar jag med traktorn.

3 gillningar

Band är grymt om man har en fyrhjuling som klarar av det och tycker det är värt kostnaden. Inte billigt med band.

1 gillning

Nej, det var mycket pengar, men jag behövde ingen skoter för skogsarbetet. Hade en timmer vagn med vinch också. Tyvärr blev jag tvungen att sälja då jag inte hade något jobb på en lång tid.

1 gillning

Ett RPI-kit. Första för mig, så det blir lite testning och sedan (om det går vägen) blir det att koppla en mindre touchskärm till den för att i ett kisokläge visa status på vår solanläggning.

5 gillningar

Spännande!

Rapportera gärna här hur det går :+1:

3 gillningar

Viken konf tog du på MBP 14? Nöjd, går något segt? provat alla prog, film, foto och allt du kör?

Väntar på min 16 MAX konf, men tar ju evigheter. funderar på att byta.

Vilken tur att det stod batteri, kunde ju varit 90%… snö :hugs:

Bör det inte stå, TIMMER 45:00 och KLOCKA 08:18 också? :laughing:

… Jag hittar ut själv…

1 gillning

haha fick nyss sms från UPS! Din lev… från “För Efternamn” stod ej butiken jag köpt ifrån…

Tänkte va sjutton… blev smått irriterad…

Jag har då F inte beställt något.

15kg! Vad är det för skit… hmm

Just ja, en liten Rom beställning till jul…

:laughing:

3 gillningar

Sjukt nöjd, allt rullar på som attans! Tog standard modellen av M1pro, storleken är underbar… Beställde för 16” men ångrade mig… så nöjd!

1 gillning

Nice! ska kolla konf på den

Ok. Var på Apple idag. De trodde de var äkta men mycket konstigt att det var olika serienummer på kartongen och i laddfordralslocket/ bluetooth informationen. Rekommenderade att skicka tillbaka dem till tele2.

Jag slängde kartongen så jag slipper fundera på det.

1 gillning

Oj vadå? Du tror på vad en person säger? Hur troligt är det att Tele2 skulle sälja fejk?

100% äkta


2 gillningar

Påfyllning av bollagret

8 gillningar

Mina var inte det tyvärr…



Grattis och lycka till med allt. Det är nice med sitt eget där man själv bestämmer. :slight_smile:

1 gillning

Tack! Längtar verkligen tills vi får flytta in :blush:

1 gillning

Inget speciellt spännande men jävligt cool. :joy::joy:

5 gillningar