Vad köpte ni senast? (2021)

Har ni köpt nytt/gammalt? Ska det var flyttas in eller ska det renoveras?

Huset är från 1930, men påbyggt 2013 så både gammalt och nytt :blush: Det är helt okej snyggt tycker vi så kommer nog flytta in och inte göra så mycket i början. Väntar barn två ~1 månad efter inflytt så vi ska försöka ta det lite lugnt och inte göra allt samtidigt. Får de hur det går… :grin:

9 gillningar

Grattis! :champagne:

1 gillning

Grattis! Så kul med hus! :heart_eyes:

4 gillningar

Sa han med ett nybyggt. :joy::joy:

Maiden kommer imorgon och städar när vi ligger på stranden i Hua Hin. Fattar inte allt snack om att det är jobbigt med hus! :stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses:

3 gillningar

Perfekt, hör av mig sen när jag behöver proffs-tips :wink:

Lugnt skickar numret till Maiden och hantverkarna i PM :joy::kissing_heart:

1 gillning

Är det Iron som kommer? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 gillningar

Fyller på med lite mer Hue, saknas bara lite armaturer att sätta de i! :grinning:

11 gillningar

Nya glas! Ut med Ikea glasen som jag haft sen jag flyttade hemifrån. Svaret på frågan som ständigt är het här i bubblan är såklart ja, klisterlapparna åkte väck direkt :grinning_face_with_smiling_eyes:

9 gillningar

Hoppas att du var försiktig när du plockade loss klisterlapparna, varsamt la dem i ett kuvert och postade dem till @Marcus_Attefors för återanvändning.

2 gillningar

rea?

Årets enda Black Friday-inköp:

3 gillningar

Nix, beställde på Netonnet.
Kollade lite under black friday men blev aldrig av då… :slight_smile:

Lite gott & blandat.

9 gillningar

Tog sin lilla tid för Tele2 att skicka halloween beställningen :grin:

9 gillningar

Har också fått mina i dag.

Fick också mina idag. Verkar dock vara fejk. Serienummer på Kartong och i telefonen är olika. Den som står på kartongen hittas i ”rått till service” i Apple support appen men inte det serienumret som står under bluetooth. Dessutom känns dem väldigt ”plastiga” (fast alla fake, som original är plast) men lite lättare och billigare. Skall ta dem till applestore och be dem kolla o jämföra.

Oj? Isåfall var det ju tur jag avbeställde mina och köpte dom på ett annat ställe.