Vad köpte ni senast? (2021)

Sjukt nöjd, allt rullar på som attans! Tog standard modellen av M1pro, storleken är underbar… Beställde för 16” men ångrade mig… så nöjd!

1 gillning

Nice! ska kolla konf på den

Ok. Var på Apple idag. De trodde de var äkta men mycket konstigt att det var olika serienummer på kartongen och i laddfordralslocket/ bluetooth informationen. Rekommenderade att skicka tillbaka dem till tele2.

Jag slängde kartongen så jag slipper fundera på det.

1 gillning

Oj vadå? Du tror på vad en person säger? Hur troligt är det att Tele2 skulle sälja fejk?

100% äkta


2 gillningar

Påfyllning av bollagret

8 gillningar

Mina var inte det tyvärr…



Grattis och lycka till med allt. Det är nice med sitt eget där man själv bestämmer. :slight_smile:

1 gillning

Tack! Längtar verkligen tills vi får flytta in :blush:

1 gillning

Inget speciellt spännande men jävligt cool. :joy::joy:

5 gillningar

Vad är det?

Det kommer mera info senare, ingen smart klocka iallafall. :joy::joy:

3 gillningar

5 flaskor bubbel åt frun bara för att hon sade så…
PS4 och en biljett till Miriam Bryant i julklapp åt 12-åriga dottern. Satt även i kö hela morgonen för att fixa biljetter till hennes 13-årsdag för att se och höra Olivia Rodrigo, hade fyra olika Ticketmaster igång (Dublin, Amsterdam, Berlin och London)… Alla biljetter slut efter ett par minuter så det blir en plan B till födelsedagen.
Vad har jag köpt till mig själv undrar ni? Jag hade sån tur att jag får jobba 3 nätter i helgen, kan man önska sig annat?? Fyllde dock år igår och fick en köttkvarn, 1 kilo högrev samt 10 olika öl :slightly_smiling_face:

13 gillningar

grattis i efterskott…

Köttkvarn, jäklar så trevligt👍

1 gillning

Den ska bli jäkligt kul att köra igång, frun äter tack och lov inte kött så det blir hyfsade högrevsburgare åt mig och dottern. Lägger upp i “Vad blir det för mat”-tråden när det är dags.

Tack för gratulationen förresten :pray:
56 år “ung”…

2 gillningar

Ett grattis får du härifrån också och bli inte förvånad om @Stefan_Sandstrom kallar dig gubbe i nästa post från honom. Det har han kallat mig ett tag och jag är ju bara ett par år äldre än dig. :joy::joy::joy:

1 gillning

Tack så mycket!
Gubbe kan jag ta, för 10-12 år sen hämtade jag dottern på dagis (förskola, sorry), nyanställds kommentar “Är det morfar som hämtar idag” :grinning:
Hyfsat röd i facet när Niki sprang fram och ropade pappa…

4 gillningar

När jag var på lekplatsen med barnbarnen kom en av deras kompisar fram och frågade vad jag var för gubbe. Grabben svarade då: Han känner min farmor. :joy::joy:

6 gillningar

Grattis i efterskott!

1 gillning