Kan finnas anledningar till att ha det med sig. För att komma in på återvinningsstationen här hos mig måste jag stoppa in körkortet vid bommen, det är för ofta jag är där för att låta det ligga kvar hemma.
Har de inte Apple Pay så är de inte värda att handla hos =)
Har du fått hem den eller är den just beställd?
Lite nyfiken på hur pass stadigt korten sitter i det där facket för flera kort.
Just beställt. Den skulle levereras den 23e, så det blir en bra julklapp till mig själv
Men jag har ju deras vanliga plånbok redan nu, där sitter korten som gjutna även efter två års slitage.
Well, bokade precis en resa till Köpenhamn i januari, hotellet krävde kreditkort. Inget Apple Pay där inte.
Håller du på att träna på att ta över min roll som halvdansk? ![]()
Men du kan ju betala på plats med Apple Pay. Idag förskottsbetalar man aldrig hotellet, sen gammalt.
Så är det ju, men man behöver ju fortfarande lägga in ett kort vid bokningen. Nej, alltid boka hotell med gratis avbokning och utan förskottsbetalning. Det har man fått lära sig den hårda vägen.
Man måste ju få sig en fix med smörrebröd med jämna mellanrum. Köpenhamn kan nog vara en av de trevligaste och mest lätttilgängliga städer norra europa har att erbjuda.
Exakt pandemin fick en att vakna upp.
jag har nog varit där lite för mycket, så suget är inte så stort längre.
Den stora vinsten för mig är att jag har jobbets passerkort i plånboken på mobilen. Supersmidigt då jag nästan alltid har mobilen i handen när jag springer eller åker hiss mellan våningarna.
Lillgubbe bara, riktiga gubbar kör med banddrift. ![]()
![]()
Hur mår du? Skall vi ringa efter en ambulans ![]()
Blir det för jävligt ringer jag min vän som är apotekare. ![]()
![]()
Kontakta apotekaren omedelbart. CPH tröttnar man aldrig på
Du menar jag ska boka en burk verklighetsflykt pronto? ![]()
Beställde ett batteritestar interface från Aliexpress. Det är lite kul hur noggranna säljarna är ibland. ![]()
28 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: iOS 18, iPadOS 18, macOS Sequoia och övriga Apple-uppdateringar