Vad köpte ni senast? (2024)

13 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Skal till iPhone 16 och 16 Pro

Har missat att ta bild på alla Black Friday eller month köp som trillat in lite då och då. Men här har vi lite F1 merch att glädjas åt. Lång väntan på nästa säsong.

Sen så passade vi på att ersätta lite trasiga eluttag och dra el till köksön när vi hade elektriker här då jag hade borrat i en kabel i väggen.

7 gillningar

5 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Formel 1-VM 2024

2 gillningar

@MrMustang har du lust att städa lite här, insåg inte vart vi skrev och nu har vi en kortbetalning/plånboks/körkortssurr samtidigt som vi pratar motorsport :smiley:

Försökt flytta så gott jag kan nu, inte helt lätt att hitta rätt kategorier på allt :sweat_smile:

4 gillningar

En Dyson v15, så nu kan jag gå ut och spela rymdskurk!

11 gillningar

Är det det man kallar dirty power tools? :joy::joy:

2 gillningar

Den med moppfunktion?
Frun kör nog genom huset två gånger per dag med vår(den första v15), hon älskar den, jag får knappt röra den :sweat_smile:

Nej ingen mopp, detta är en v15 Detect Absolute

Fick bli en till garaget :nerd_face:
Jäkligt lite o smidig.

6 gillningar

Är den mycket mindre än pan & tilt?

Den är nättare, yes
Blev positivt förvånad :sweat_smile::+1:t2:

Edit: i längd oklart, då är dom nog lika höga så att säga
Men den ger ett nättare intryck iaf :blush:

1 gillning

Lakan, täcke, örngott. Färgen på lakanet ser lite kräkig ut på foto, det är snyggare i verkligheten. Förvånansvärt lite folk på IKEA idag.

7 gillningar

Folk är nog mest i mataffärer och systemet idag haha.

Så är det nog. Kollade inte bolaget, men mataffären gick jag inte in i pga långa köer i kassorna. Bah.

Inget Fjällhavre? Jag har hört att det är poppis på västkusten. :joy::joy:

1 gillning

Nä, mina täcken heter Wilma och kommer från Hemtex. Använde IKEAs förr, minns inte varför jag bytte, det var nåt knas med dom.

1 gillning

Det är det bästa täcket jag ägt!!!

1 gillning

Har du en sådan här :joy::joy::joy:

6 gillningar