Vad köpte ni senast? (2022)

Hoppas verkligen Apple släpper en ny version av en större HomePod. Som jag skrev i någon annan tråd så var våra HomePod Minis årets teknikköp förra året men jag skulle gärna ha lite större ljud.

2 gillningar

Länge sedan jag sponsrade Kickstartern för den men fick 4-i-1 laddaren häromdagen.

5 gillningar

Okej, inte berättat… men Sevis bor nu i en egen lya på Ekerö… och givetvis behöver man en TV… Kravet var att @Marcus_Attefors fick bestämma tydligen… och så blev det, så nu sitter man här med en Samsung 65" 4K Neo QLED-TV :heart_eyes:

15 gillningar

Va fan, är du singel igen?

Inflyttningsfest!!!

Har du flyttat ihop med @Marcus_Attefors nu? :wink:

2 gillningar

Japp, jag är singel…

2 gillningar

Är det inte risk att du kommer vara tatuerad från topp till tå om det fortsätter så här…? :sunglasses::sweat_smile:

Nästa brud han träffar hatar gaddningar och driver en laserklinik så det kommer att lukta bränt kött i bubblan. Och då är det inte Esse som bränner in sin nya stekpanna. :joy::joy:

4 gillningar

Aqara magnetsensor.

9 gillningar


Laddställ👍🏻

10 gillningar

Det är nästan att man blir tårögd. :joy::joy:

16 gillningar

Efter att jag inte fått det att funka så bra med dotterns TV bak på TV:n fick det bli ett rikigt fäste med en del olika upphängningalternativ.

9 gillningar

Läder. Du brukar väl väl köra med silikon. Eller är detta fin-skalet.:joy:

1 gillning

Japp silikon på jobbet och läder på fritiden. :joy:

2 gillningar

Köpte du av @Sevis? :joy::joy:

2 gillningar

Nä, han har båda kvar :joy:

Pappa har en Wacom som vi börjat leka med. Sjukt svårt att få till det så han tyckte vi skulle ha en till så vi kan lära oss tillsammans.

Så vi beställde en till!

1 gillning

Har haft Wacom i 15 år, klara mig inte utan.

1 gillning

Kul! Jag har varit sugen på en länge men aldrig slagit till! Ska bli riktigt kul att lära sig, men helveeete vad svårt det var när vi började! Vad använder du din till?