Vad köpte ni senast? (2022)

Drar kabel i mitt jobb, så det är inget bekymmer :slight_smile:. Följer även med en DIN trafo.

Efter emperiska gastronomiska fältstudier så måste jag konstatera att jag föredrar smaken från Nyckelbryggeriers must. Men smaken är som baken, delad!

6 gillningar

köpt en Samsung 25WPD Adapter Usb C
i veckan

Glömde Travel Adapter heter den

länk på var man kan köpa den

[Samsung Travel Adapter 25W -

Just tillbaka från att ha köpt 9 kassar julmat till personalen á 850:- inte ofta man köper mat för så mycket. :sweat_smile:

6 gillningar

Handlade julmaten i går. Blev kanske inte så dyrt som jag räknat med, 2000kr för två personer en julvecka får väl, i dag, anses som OK.

7 gillningar

Jultröja

16 gillningar

Frugan ville också ha ett ställ så det blev till att fixa en magsafe laddare för att få till det. :joy:

10 gillningar

Du hade dessutom serverats sallad om du inte hade löst det :joy:

1 gillning

Det finns saker hon aldrig skulle göra, hota med sallad är en av dem. :joy::joy::joy:

Snyggt!

1 gillning

Ni som köpt kamera-dörrklocka, har ni några bra argument att köpa sådan istället för en trådlös för 150kr?

Vad är en trådlös för 150kr?

Köpt för att kunna veta om det stryker omkring några skumma figurer. Kommunicera med t.ex. bud om man inte råkar vara hemma etc.

1 gillning

En vanlig dum klocka på batteri menade jag :sweat_smile:

2 gillningar

Tror jag fick en sådan på flyget. Riktigt liten rackare men den smakade pepparkaka!

1 gillning

Fantastiskt vad de har utvecklat snusfabrikör Bengt sändhs gamla koncept :smile:

Ja det var nog en sån. :slight_smile:

Jag minns Bengts annonser i kvällstidningarna men jag har bara snusat en gång och då spydde jag som en kalv.

Däremot rökte jag i 28 år med det är 18 år sedan jag slutade vilket säkert kommer att förlänga mitt liv några år. Men jag hade hellre tagit dessa år när jag var 30 än att få de i slutet när allting är som jävligast. :joy::joy::joy::joy:

Så det var kanske inte så smart att sluta. :joy::joy:

3 gillningar

När någon frågar om jag röker och dricker (vanlig fråga när jag besöker sjukvården) Så brukar jag säga att jag har rökt och att jag slutade när jag var 12 år. Det tar en stund för att de skall processa den informationen.

6 gillningar


Snorkel-grejer inför en Egyptenresa

12 gillningar