Vad köpte ni senast? (2022)

Kan det där användas av kvinnor på något sätt? Tänker på dusch o badkar. Hur mycket har man inte rensat efter fru och dotter som båda har långt hår?

3 gillningar

Klart man lägger ett bud.

1 gillning

Nja det är nog mer för stubb, storleken är nog 3 snusdosor på höjden så det är ingen direkt robotdammsugare. :joy::joy:

1 gillning

Tänkte faktiskt på dig när jag såg det på musikhjälpen. Text-tv är underskattat

1 gillning

Våran ventil i badkaret gick sönder.
När frun var och skulle köpa ny fanns det olika modeller. Bland annat en som man lätt skulle kunna ta bort hår. Vi har inte fått den ännu eftersom det var leveranstid.
Men kan återkomma när vi fått den.
Tror den heter typ Easy Clean.

1 gillning

För att inte tala om alla andra rum. Allt hår. Överallt.

2 gillningar

Hemma hos dig är ju inte du syndaren när det kommer till igensatta avlopp antar jag. :joy::joy:

1 gillning

Tänkte först att det vore enklast om alla i hushållet anpassade hårlängden för denna produkts kompatiblitetskrav. Sedan såg jag att den laddas med Micro-USB, vilket gör ett sådant krav oskäligt.

2 gillningar

Kolla in Purus Pum ”vattenlås”, ett silikonmembran istället för det klassiska vattenlåset.
Har monterat ett sådant i badrummet, tvättstugan och till frikylan, nu står köket på tur :slight_smile:
Finns som instick för 32 och 40 PP-rör också.

2 gillningar

Tre batterier till nya kameran. 139 kr stycket mot ca 1200 som originalet kostar.

2 gillningar

Vi bor i bostadsrätt och då äger föreningen avloppen, vi bara rensar dem. :joy::joy::joy:

Oj! vilken skillnad!

1 gillning

Frugan köpte hem lite gott till mig.

16 gillningar

Mycket högre kakhög än godishög….. inte varit snäll iår? :rofl::sweat_smile:

Det är inte jul än så mycket kan ju hända. Lite kul när hon visade snöbollarna och sa: Jag vet att du inte tyckte de var någon höjdare men jag är övertygad att burken kommer att bli tom ändå. :joy::joy::joy:

1 gillning


Ny pralinform, inte så stor skillnad mot mina andra men gillar kupoler för dom är fina att måla.
Då kan man mer lägga fokus på färg.
Ska se om jag orkar göra några i helgen kanske

15 gillningar

Kunde inte hålla mig efter man ser hur bra folk tycker dom här är jämfört med gen.1

18 gillningar

Ja e bra sugen ja också, tycker dock det är väl dyrt för in-ear :disappointed:

1 gillning

Lite smask inför julen.

12 gillningar

Stadig frukost?