Vad köpte ni senast? (2022)

Vad är LTT? Googlade nu och hittar en nätbutik. Är det något hippt nu? Eller är det bra? Bara för ett par dagar sedan såg jag för första gången LTT nämnas. Någon på Insta eller FB som frågade något om LTT.

LLT- LinusTechTips

1 gillning

Tack! Jag såg iofs det då jag hittade webbshoppen men är det en grej nu? En kändis? Eller bara en slump att det dyker upp fråga om det här idag när jag såg det på Insta för ett par dagar sedan?

1 gillning

Självklart :+1:

Kändis och kändis , kanske inom det området , kanalen har ju 15M subscribers.
Tycker deras videos är rätt underhållande, dom gör oftast saker lite over the top :slight_smile:

1 gillning

Ser aldrig på den. En riktig applehater.

1 gillning

Ingen jag följer heller :slight_smile:

1 gillning

Läskigt gå utanför sin bubbla. =)

Tycker inte han ger mycket mycket mer kängor till Apple än podden som är associerad med detta forum. Både ger väl rätt välgrundade kängor kan jag tycka.

Jag får nog mycket hat, för mitt val att endast använda Apple, från kollegor och bekanta för att jag skall utsätta mig för det även frivillgt på tuben.

Han kan ha bättrat sig men då jag tittade tyckte jag han var en grundlös hater. Men det är hans affärsidé, smeka win/android/andra och slå , numera, lite lagomt på Apple, som MKBHD.

1 gillning

Har han provat den?

Jag lyssnar inte på TV's pod.

1 gillning

Alla ska få göra sina egna val. Sedan vad andra tycker är inte så viktigt! Vill man bara använda Apple så ser jag inga problem med det. Jag skulle aldrig gå på någon för vad dom kör för prylar och vilken smak dom har. Helt galet tycker jag!

Sedan att jag inte kör Apple är en annan peng! Jag har en annan smak när det kommer till prylar och mjukvara helt enkelt!

Jag tror dock inte LTT är så anti Apple! Vad jag vet och sett så kör dom en hel del Apple-prylar. Sedan kan dom ju ta upp grejer som inte är så bra med alla märken också. Inte bara Apple. Med det sagt så tittar jag inte så mycket på han heller då jag tycker han är jobbig!

3 gillningar

Jag tror det senaste jag köpte var ett MicroSD-kort på 64GB + en nätverkskabel på 1 meter. Köpte det på kjell! MicroSD-kortet var ett Sandisk Extreme Plus. Ska användas för PiMiga3.

Hade 60 kronor rabatt på det.

2 gillningar

Köpte julklapp från mina föräldrar till sonen .
Föräldrarna hittade inte den i butik och undrade hur man beställer på nätet :smiling_face_with_three_hearts:

10 gillningar

Nej det vet jag inte , han har en egen skruvmejsel han säljer som ser rätt lik ut

Vi har ”beställt” Briotågbana av svärmor till våra barn också :santa:

2 gillningar

och vi har köpt Toy 2 Criss Cross… duplo kopplar ihop trätågbanor :star_struck:

1 gillning

Skäggdammsugare till handfatet för att slippa rensa avloppet stup i kvarten. :joy:

7 gillningar

Skyll på skägget. Vi alla ser ju att det är kvar :joy:

1 gillning

Då har du inte sett ryggen. :joy::joy::joy: