Vad köpte ni senast? (2022)

Varför designar men en kamera sådär? Har inget emot nytänkande, men nyfiken på val av design. Hur ska du främst använda den @MatsOlov ?

Det är en 360 kamera, den används främst på ett enbent stativ eller på en längre "selfiestick".
Det fina med denna typ av kamera är att den filmar i 6k 360 grader och att man i efterhand kan bestämma vilken beskärning man vill ha.

Jag beställde den bla för att filma vår stora marsch av landsknektar i Visby i år, tyvärr slarvade fraktbolaget, som tog över från FedEx i Sverige, bort paketet under 3 veckor och levererade det först dagen efter jag åkt till Visby.

5 gillningar

What The Hell Reaction GIF by HRejterzy

Är det svårt tror du att fixa till filmen i efterhand? Det verkar ju helt magiskt.

Kanske inte blev helt perfekt(med adapter) men duger för att liva upp skrivbordet på kontoret..:smiley:

5 gillningar

Fick min idag till slut. Jättesöt men inte hittat något bra ställe att koppla in den. Kanske blir på kontoret nästa vecka.

1 gillning

Tack för fint svar :heart::smiley: trist med Fedex :man_facepalming: Vi har använt dem mycket i jobbet i flera år, men sen dem slog ihop sig med TNT så har dem tappt det helt… Paket försvinner jämt. Leveranser som tidigare tog 1 dag, tar nu lätt över 1v. Så vi kör nästan enbart DHL freight, Express och PostNord numera.

1 gillning

Det känns inte svårt, går även att redigera i telefonen. Det svåra är ju att få ett bra flow och en video som blir intressant.

1 gillning


Gymkort!
Kommer få börja om från 0 igen men har gjort det innan så borde inte vara några problem.

11 gillningar

....denna borde vara något för dig:

2 gillningar

En två meters Baseus USB-C till USB-C med en liten strömdisplay:
BASEUS Display Snabbladdning USB-C till USB-C 9381 | Fyndiq

Hade en rabattkod på 10% som jag nyttjade. Provat på lite olika grejer. Sony Xperia L4 laddar mellan 4 till 7 watt. Nothing Phone 1 laddar 10 watt med grenuttaget på bilden.
Med en kraftigare strömadapter går mätaren upp till 33 watt. Vilket stämmer med mobilens specifikationer.
Så den verkar tillförlitlig.

4 gillningar

En sådan sladd går ju bara inte att motstå..:sunglasses:

Tolkar det som att den visar vilken effekt det ”skakats hand” på?

Nothing Phone 1 har en maximal laddkapacitet på 33 watt. Så mätaren pendlar mellan 27 till 33 watt om du har en nog kraftfull strömadapter. Orginal laddpluggen är på 45 watt.
Så det verkar stämma. Hade väl inget behov av den egentligen. Men ville nyttja rabattkoden innan den gick ut.

Behov?

Det är ju kul, det räcker väl :grin:

3 gillningar

Villhöver-tarmen skriker! :rofl:

2 gillningar

Min Xiaomi 34" skärm har varit trasig sen i november.
Beställde precis ny psu så hoppas på att få igång den igen.

image

3 gillningar

Två nya scanpan

18 gillningar

Funkar den på andra hållet med? Dvs att den visar laddstyrkan om man har displayänden i telefonen?

Man måste ju kolla tempen med stil, verkar lite kall om foten idag. :joy::joy:

6 gillningar