Vad köpte ni senast? (2022)

Jag slapp köpa en ny Amarok nu när Ford blandat sig i leken. Gott att man sparade de stålarna. :joy::joy:

2 gillningar

Aha, tack.
Har funderat på det där hemma med, har en via sector alarm, men de ville ju sälja på mig 4 till tror jag det var, för att täcka allt som behövde täckas, men de var dyra som bara den så där blev jag lite snål..
Har ett gäng vanliga, dumma, också som komplement.

Vart lite inne på Meross, men får se vad det blir så småningom.

1 gillning

Lite kul från Amazon.

10 gillningar

Ser jättekul ut!:wink::grimacing::joy::joy:

1 gillning

Det finns de som blir glada för mindre. :joy::joy:

2 gillningar

Ser ut som grejer pappa skulle köpa, han älskar att köpa verktyg och skit... har två egenbyggda bodar fulla. Men han fattar inte hur man handlar på Amazon så kanske är tur för mamma. xD

3 gillningar

Köpt en Eufy doorbell camera.. har ingen basstation eller en dörr jag kan montera på den än :grinning:.

2 gillningar

Verktyg måste man ju ha. :joy::joy:

Tydligen måste man typ ha 5 skruvdragare haha. :joy:

1 gillning

Minst. :joy::joy:

En TFA Dostmann väckarklocka från Amazon:
TFA Dostmann Väckarklocka digital Easy-Charge trådlös, 60 2030.01, med trådlös laddningsstation, färgskärm, 2 volymlarm, snooze-funktion, svart, plast, 114 x 110 x 34 mm : Amazon.se: Elektronik

Har Qi laddning på 10w om man behöver det. Men köpte den inte primärt för laddfunktionen, har laddare så det räcker. Mest för att displayen går ändra färg och även ljusstyrkan. Rött, grönt, blått, orange etc.. Jag är känslig för vita siffor som jag tycker blir störande när man ska sova. Superenkel att ställa in tid och larm. Larmtiden syns på högra sidan av displayen.
Ett USB A uttag på baksidan om man behöver ström till något annat.

6 gillningar

Vad har Ford släppt för bil då?

Ny hatt…

Den ska formas senare. Men innan dess :slight_smile:

15 gillningar

Du måste snart bygga ut för alla dina verktygslådor :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 gillning

Nya Amaroken är byggd på en Ford Ranger bas.

1 gillning

Svettas som ett djur så hörapparaten dog idag så det fick bli en ny. :joy:

7 gillningar

Beställde en precis! Lät ju väldigt nice. Gillar att man kan se alarmrtiden som är inställd.

Är själv inte speciellt bryd om ljus i rummet men frun är. Så har länge fått sova utan klocka. Nu ska det bli ändring på det! :sunglasses:

2 gillningar

Det kom några flaskor till skäggborsten. :joy::+1:

5 gillningar

Levererades dagen efter jag åkte bort i 14 dagar så har inte hunnit använda den så mycket ännu.

2 gillningar

En fartkamera?