Julgran med ljus, glitter och kulor.
Var detta de hörlurar du beställde via Tele2?
Ja det var det. Och när jag skickade till kundtjänst så fick jag följande svar.
”Tack för ert mejl.
När ni skriver att det är något fel på dem så kan ni testa att starta om dem först.
Det kan räcka med en omstart för att de skall börja fungera.
På denna länken kan ni se hur man startar om den: Så här nollställer du dina AirPods och AirPods Pro - Apple-support (SE)
Det IMEI-nummer som köpet är registrerat med är SM5WMVDC061
Serienummer F2L7PKQ3H6 är inte registrerat.”
Hjäper såklart inte med omstart för att hörlurarna skall byta serienummer till det som står på kartongen. Vilket inte heller är det som är registrerat på tele2. Det som står på kartongen är M5WMVDC061 dvs de har registrerat ett ”s” i början men hörlurarnas serienummer som finns i bluetooth appen och som står inne i locket på laddfordralet är F2L7PKQ3H6.
Därför har jag ingen garanti på dessa lurar.
Så lurarna kommer från Tele2 med fel serienummer & ingen garanti?
Kommer de från Apple måste de ju gå att reklamera, är de fejk så ring Aftonbladet.
Det låter helt tokigt. Därför jag filmar alla unboxings 
Jag har ett par här hemma som jag ska ge i julklapp. Vill ju inte öppna paketet. Men vill samtidigt inte ge bort ett par fejklurar.
Perfekta i Dubai!
Den här godbiten har jag testat under några veckor nu, kommer recension i morgon.
hehe… hade hoppats att de skulle komma till jag åkte till borgafjäll…men men. bra att ha
Om du går in på i hörlurarna under bluetooth på hörlurarna och klickar på serienumret vad är de separata serienumren för L- och R-hörlur?
Rotade fram min kartong ur pappersåtervinningen nu bara för att konstatera att jag har samma serienummer på kartongen och hörlurarna. Verkar inte ha råkat ut för samma sak som @Johan.
Jag har mailat Tele2 igen. På applestore emporia så sa dem att jag skulle kontakta den eftersom det sålt dem, o såklart är det så. Återkommer med vad Tele2 säger senare. Säkert inte deras mening att göra något fult men de har missat i serienumret på deras registrering jämfört med det på kartongen och sen att det är annat på själva lurarna än på kartongen kan de inte veta antar jag.
Vissa ger sig aldrig, måste bara köra jänkare. 

Förstår inte varför jag ofta får liknande kommentarer 

Det borde ju indikera på att man kanske ska ta sig en funderare. 

Al Bundy ”kör” ju Dodge. Då kan det inte vara fel. 

Jag vägrar 

Dodge Nitro R/T 4.0