Vad köpte ni senast? (2021)

Fungerar rumsligt ljud så är de äkta. Finns inga kopior som klarar av det.

2 gillningar

Ett stycke dator:

Laddare:

USB-C → ethernet:

… och en liten ATV:

Får nog räcka så för i år… :sweat_smile:

25 gillningar

Snålar du?

1 gillning

ATV i bubblan är förkortning för Apple TV. Hur ska du trycka in den där i tv-möbeln? :wink:

1 gillning

Den är väl 4WD så in i bänken går den. :joy:

4 gillningar

Den kanske är tv-möbeln.

Apple TV 4WD > Apple TV 4K.

TGB? Tittar själv på en ny Segway :grin:

1 gillning

Mina är 100% original.

Vi kikade på en sån men blev en sån här: CFORCE 850XC GREY EDITION. Leverans i fredags men har använts rätt flitigt i snön, funkar riktigt bra faktiskt! :+1:

2 gillningar

En fyrhjuling är överraskande kompetent på att röja snö, särskilt om man slänger på kedjor så man får bättre grepp. Trodde att det skulle vara jobbigt att röja snön på vägarna på gården i Jämtland. Ena uppfarten är 400 m lång men det är inga problem så länge det är för höga plogkanter. Då måste en traktor till för att bredda vägen igen.

2 gillningar

Körde föräldrarnas uppfart igår, var ca 40cm snö och var inga som helst problem :ok_hand:t3:

2 gillningar

Så länge snön inte är för blöt så klarar den ett tjockt lager med snö.

1 gillning

Med band så blir den ännu bättre. Hade en Can-Am 800 LTD för ca 10 år sedan. Inga problem att dra hem veden med den. Snö skottar jag med traktorn.

3 gillningar

Band är grymt om man har en fyrhjuling som klarar av det och tycker det är värt kostnaden. Inte billigt med band.

1 gillning

Nej, det var mycket pengar, men jag behövde ingen skoter för skogsarbetet. Hade en timmer vagn med vinch också. Tyvärr blev jag tvungen att sälja då jag inte hade något jobb på en lång tid.

1 gillning

Ett RPI-kit. Första för mig, så det blir lite testning och sedan (om det går vägen) blir det att koppla en mindre touchskärm till den för att i ett kisokläge visa status på vår solanläggning.

5 gillningar

Spännande!

Rapportera gärna här hur det går :+1:

3 gillningar

Viken konf tog du på MBP 14? Nöjd, går något segt? provat alla prog, film, foto och allt du kör?

Väntar på min 16 MAX konf, men tar ju evigheter. funderar på att byta.

Vilken tur att det stod batteri, kunde ju varit 90%… snö :hugs:

Bör det inte stå, TIMMER 45:00 och KLOCKA 08:18 också? :laughing:

… Jag hittar ut själv…

1 gillning

haha fick nyss sms från UPS! Din lev… från “För Efternamn” stod ej butiken jag köpt ifrån…

Tänkte va sjutton… blev smått irriterad…

Jag har då F inte beställt något.

15kg! Vad är det för skit… hmm

Just ja, en liten Rom beställning till jul…

:laughing:

3 gillningar