Första leveransen. Ska byta ut Ikea Trådlös till stor del.
Fan vad jag hade blivit stressad av att se batteriet hela dagarna 
För mig är det precis tvärtom 
Du låter ju inte direkt som @Stefan_Sandstrom. 

Se upp för den inkommande bajskorven. 
Sätter mig aldrig vid datorn längre utan hjälm. 

Tycker batteritiden är grymt bra och den laddar ju snabbt också. Har oftast mellan 50-60% kvar när jag går till sängs, så det räcker gott hela natten (tappar 10-15 under sömn) och blir över.
Batteritid är en intressant diskussion tycker jag. Har haft en Apple Watch sen i oktober förra året och tycker att batteritiden aldrig är ett problem. Laddar medan jag är i duschen på morgonen och eventuellt en sväng på kvällen när jag sitter i soffan men bär sedan klockan 22-23h/dygn.
Om den hade klarat sig två-tre dagar hade det varit svårare att komma ihåg tror jag. Hade den däremot klarat sig en vecka-10 dagar hade det varit något annat. Men det är liksom dit man måste komma.
Lite samma sak med laptops, klarar den en heldags jobb, 10h eller så så räcker det. Nästa steg som är viktigt blir åtminstone över en helg så man inte behöver ta med sig laddare om man åker bort.
Stämmer ju inte, Barsebäck är ju klart för längesedan. 
Den kanske visar halveringstiden. 
Rent spontant så upplever jag samma batteritid på denna som på s3 när den var ny. Dock imponerande att detta är med always on aktiverat.
Fun fact!
Baksidan av laddaren är magnetisk. Praktisk när den ligger på ett skrivbordsunderlägg av metall.
Det som brukar döda Apple Watch för mig är när man kör den på cellular. Har inte lyckats göra det med 7:an men 4:an var jag alltid tvungen att stödladda innan jag drog på gymmet på kvällen.
Ah, jag har inte cellular så det har jag inte upplevt.
Ett stycke Philips Hue Play Light Tube Large som kompletterar min Philips Hue Play Gradient Lightstrip. Fungerar fantastiskt bra tillsammans med min synk box.
Köpt hus idag 

stökigt känsloregister just nu efter allt letande efter det rätta objektet. Första huset för oss så känns stort.
Grattis!