Du visar den billigaste menar jag 
Nä jag visade inte storleken som jag beställde
Jag visar select size och från priset! 
Mäh, vilken köpte du då? Blir ju nyfiken
Bråkat med en Sensibo Pure hela kvällen. Lyckas inte ansluta till den. 
Separerat nät hemma? Dvs ett 2,4 och ett 5.0?
Okej då! Köpte en Medium size. Tror den kommer passa bra hemma eller så får den ligga i kartogen och förhoppningsvis öka i värde. Tror de kommer sälja slut snabbt och kul att ha någonting som är limited från honom. 
Båda är inne i appen. En gick in i HK den andra vägrar 
Separat nät? Det är 2021 nu 
Nej, får ta tag i det i helgen. Den gillar antagligen inte mitt SSID heller:
Trist med tanke på att Xiaomis luftrenare fungerade fint utan separata nät.
Vill också köpa! Vore grymt att ha, kul att du köpte!
Efter att jag såg hans presentation i YT videon så blev jag så sugen så kände att det var ett rätt givet köp. Tror som sagt att han säljer slut snabbt och ville inte missa chansen. Han är grym på det han gör så tror värdet kommer öka på just Bucket Shot är hans mest ikoniska foto. 
Kan nog vara namnet mer än separata SSID, jag kör inte det längre och fick in min i HK utan problem.
Det kommer ställa till så otroligt mycket problem att byta SSID men det får väl bli så i helgen. 
Jag får brutal ångest av att bara tänka på det 
100%
Så snygg bild
Får du några felmeddelanden eller vad händer (eller händer inte)
Det kommer bara upp ett meddelande om att den inte lyckas ansluta efter att den ansluter via bluetooth i Sensibo-appen. Får aldrig ens knappa in någon information om wi-fi.
Testat en återställning av den?
Nu hoppade den andra in i HK, efter 6 försök. Att få in dom i appen och ansluta till wifi var inget problem. Men nu är våda igång.
Är det i Sensibo-appen eller i HK det strular för dig @Zop ?
Edit-såg nu att det var Sensibo-appen.
Startat om och tryckt in den där wifi-knappen ett antal gånger utan att det gör någon skillnad.