Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Borde funka alldeles utmärkt. Lastar man i tunga grejer kan det säkert bli problem, det är ju ändå bara plast.

Hade varit perfekt om det fanns möjlighet att dela av lådorna, men löser det med mindre lådor i istället.

Beställde i söndags och fick idag, så hoppas på leverans innan helgen om jag beställer idag. Inte så illa när det skickas från Frankrike.

Letar man Lego-förvaring så hittade jag DENNA också, den blev jag lite sugen på till grabbens rum.

1 gillning

Fnac?

Japp, Fnac! Fungerade riktigt bra.

1 gillning

Jag fick min oxå idag, har dock inte packat upp än. Kan tycka att det är smått fantastiskt att jag som inte kan ett ord franska med hjälp av Google translate kan beställa från en fransk site :blush:

2 gillningar

Beställt därifrån också och Google translate funkade utmärkt. :slight_smile:

Imponerad av deras sätt att förpacka varan, troligtvis det mest seriösa jag upplevt till skillnad från amazon.

Det var nog mest tur att sprutan med pasta låg kvar i paketet från amazon :neutral_face:

Tog det 4-5 dagar ytterligare som jag gissade tidigare? :slight_smile:

Fick mail i torsdags kväll om att den var skickad så det stämmer bra :slightly_smiling_face:

Har du testat den nu då? Vad är din uppfattning om den? :slight_smile:

Leverans från vårt spanska apelsinträd
Image

5 gillningar

Trådlöst carplay ska det bli här! :grinning:

8 gillningar

Var har du köpt den ifrån? Är det någon som vet om Volvo kommer uppgradera till trådlös carplay?

Köpt från eftermontering.se.
Är den som Esse och co testat här tidigare.

Vad är det där? :open_mouth:

Edit: Såg inte de senare inläggen :slight_smile: Fanns det en recension på den här på bubblan?

Yes, finns här, du hade redan vart och härjat i tråden såg jag! :grinning:

Har du hus där? Eller hur gick det där till :thinking:

crowdfarming
Samma pris som ekologiska apelsiner på ica

2 gillningar

Funka den bra?

Kul grej, vad kostade frakt och trädet?

Frakt ingår i priset. Vet att jag räknade på det förra året och då var kilopriset samma som för ekologiska på ica. Skillnaden är att bonden får mycket mer pengar och jag får godare apelsiner. Beställt 20kg i år, förra året 40kg

4 gillningar