Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Jag har så få u-landsproblem :slight_smile:

Snart i en backspegel nära dig :joy:

Första köpet på svenska Amazon blev en förvaring till Lego. Blir nog fler :+1:

5 gillningar

Grattis, schysst bil. Särskilt till det priset. Hade jag kunnat få till det när jag signade kontrakt i somras hade jag inte tvekat en sekund. Men bensin luktar gott… Så är glad att jag får tanka ofta…

1 gillning


Äntligen!!

13 gillningar

En Logitech C920 Pro. Hade en c270 sedan 3 år lite bättre kvalité blir det helt klart.

9 gillningar

Kidsen måste ju oxå ha ljusslinga :v:t2: :grin:

10 gillningar

9 gillningar

Samma som jag fick hem nyligen, har fått bra kritik.

2 gillningar

Verkligen! Jag är super nöjd det lilla jag testat. Ska prova med green screen ordentligt imorgon! Blir ett ordentligt kontor i nya huset så hoppas på att den levererar där! :innocent:

Man hade ju önskat ett filter så man såg bättre ut. :grinning::grinning:

Finns tyvärr inga sånna filter för sånna som oss :wink:
Men med OBS studio kan vi åtminstoende få oss att se hyfsade ut med lite inställningar :joy:

Bara att släcka lampan. :grinning::grinning:

Har du en länk tack :slight_smile:

Audi…när man inte har råd med Polestar

Nu var jag dum… älskar dig❤

Hehe det stämmer ju :slight_smile:

1 gillning

Självklart

2 gillningar

Känns den som den har någon kvalitet?

1 gillning

Första intrycket är positivt. Den var stadigare än jag väntat mig, förväntade mig att den skulle vara lite vekare. Skippar dock att montera hjulen då den ändå bara ska stå på samma ställe. Möjligt att den blir lite vingligare med hjulen monterade.

Den har ju fått ganska bra omdöme av andra kunder, så det kändes ändå som att det inte helt var att köpa grisen i säcken. Tittade först på samma(?) på Bauhaus, där det också var övervägande positiva recensioner. Flera som skrivit att det var bra Lego-förvaring, vilket var huvudsyftet för oss, så det lät ju bra. Hittade denna på Amazon till lägre pris och med gratis leverans(vilket visade sig vara hem till dörren), så då var det bara att slå till. Ska beställa ett par till.

Låter perfekt. Har kollat på en för något år sedan, kan ha varit Bauhaus, som var lite vek. Jag tänker mig sladdar, laddare, batterier samt lite enklare verktyg.

1 gillning