Vad köpte ni senast? (2019–2021)

10 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Vad har du för kontorsstol?

En uppsättning till !

7 gillningar

Audi

23 gillningar

Bra köp ! :facepunch:t2:

Toveks! Jag växte upp i samma område som de grabbarna.

I vilken stad? :slight_smile:

Stad, byhåla. Ätran i Halland. Dom var utanför Gunnarp. Har sommarstuga nära sonen som har auktionsfirman.

Blir det en recension också?

Hehe misstänkte att det inte var i Lund där denna är köpt :slight_smile:

Ny? Vad kostar en sådan?

Som cyklist har jag fördomar om Audi-förare. :face_with_hand_over_mouth: Det är ovanligt ofta jag ser bilar med fyra ringar i fronten som kör rätt “offensivt”. Har dock klarat mig hittils även om det varit nära några ggr.
Själv cyklar jag felfritt. :innocent: :laughing:

Medhåll, mina fördomar om personer som äger tyska svulstiga bilar (oavsett om de sitter i bilen, på en sadel eller försöker tränga sig före i någon kö bara för att just de är såååå viktiga) är enorma!

Här vill jag nog också erkänna att jag inte alltid är den säkraste elcykelföraren på planeten…

6550 kronor i månaden plus försäkring på privatleasing i 24 månader. Typ billigaste bilen du kan “äga” på 24 månader.

2 gillningar

Gunnarp! Denna metropol. Jag har en svägerska som bor där :wink:

1 gillning

Ja visst!

Haha, nej. Deras första bilhandel öppnades i Ätran för väldigt många år sedan. Sedan har de expanderat ganska mycket. Min pappa köpte ofta bil av dom.

Att ha Volkswagen (och därmed Audi)-avtalet i byggden är helt klart en penningpress utan dess like.

I den lär du åka kungligt när det kommer till, åtminstone, ljudkomforten :ok_hand:

Vad kostar försäkringen?

Den var nice att köra, samtidigt är det ju en grej med Audi som gör att vissa saker som är megastandard i billigare bilar kostar 100 000 kronor extra i Audi. Så ingen keyless öppning på den här bilen, måste stå där som ett djur och trycka på en knapp. Tur att de avskaffat nyckelhålet inne i bilen så här nådens år 2020 (som den är årsmodell av)

800 riksdaler i månaden hos Ica!

Nu snackar vi I-landsproblem :smile:

Men, förstår vad du menar. En bekant som inte är speciellt bilintresserad har en 3 år gammal A4 som tjänstebil. Originalstolarna är inget vidare och manuellt avbländningsbar backspegel är direkt skrattretande.