Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Inte ett köp direkt eftersom vi fick den av tjejens pappa. Anledning är något oklar men antar vi får betala igen sen på något sett :roll_eyes:

2018 MacBook Air

Förövrigt första gången jag har en Mac hemma på över 4 år. Helvete, vad jag saknat det! :heart:

10 gillningar

Snygg bänk!
Har du byggt den själv?

1 gillning

Jag tänkte faktiskt bygga den själv eller låta någon göra det åt mig men denna är från Ikea. Ska göra en dörr till vänstra sektionen som ska likna staplad ved.

1 gillning

Stereo :love_you_gesture:t2::man_dancing::100:

13 gillningar

Så det är HomePod för hela slanten som gäller nu? :grin:

Nä ingen användning tyvärr.

Äntligen kom den! Watch SE

12 gillningar

Fint e de :slight_smile:

1 gillning

Sonos och homies

1 gillning

Köpte bilgrunkan. :+1:t3:

1 gillning

Köp en lucka till teknikskåpet först. :stuck_out_tongue_winking_eye::grimacing::joy::heart_eyes:

1 gillning

Vill man ha en riktigt bra bilhållare så har ju Brodit gjort en som man monterar en Magsafe originalladdare i. Denna kan man då kombinera med märkesanpassade hållare till sin bilmodell.

1 gillning

Dessa visades upp nu på CES samma koncept där:…Scosche visar upp ny MagSafe-laddare till bilen

1 gillning

Ja, planen är att dölja teknikskåpet med en lucka som ska likna staplad ved. :grinning:

2 gillningar

Skönt. Då kan jag andas ut. :joy::joy:

Jag antar att fler kommer att följa efter, kan sen bara Apple släppa en Magsafe laddare med svart kabel så kommer det att tryckas på köpknappen direkt.

2 gillningar

Har du en länk?

Varsågod.

https://www.brodit.se/searchList.html?pn=prod&query=magsafe&mmDevices=1&mmVehicles=0&deviceModel=iPhone+12

1 gillning

Beställde precis Brodit hållaren med cig kontakt. Stod är under produktion så vi får väl se när den kommer. Tog den med stöd undertill.

5 gillningar

Exakt samma spec som iPhone 12. Bara formatet som skiljer. Köpte också en till mig själv. Skönt att gå tillbaka till mindre format med lite större skärm. Funkar kanon i combo med iPad 12.9”
Två ytterligheter :joy: