Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Ha, ja du har nog rätt. Får nog ställa in mig på att man måste ha två iPad, typ en Mini och en Pro. :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

Nope. ATV stödjer bara Atmos via E-AC3 och de flesta rippar har inte det :neutral_face:


Xiaomiprylar :smiley:

Nöjd med Inets leveranstid på 22 timmar men rymligare kartonger önskas… :joy:

3 gillningar

Det är väldigt mycket luft som färdas runt på vägarna. :grimacing:

Även via Infuse ? Tveksam
Vill minnas jag får ut det där :thinking:

Det får du om det är e-ac3 annars får du inte det. Men det får du i alla appar isf.

Edit, men hojta gärna till när du testat en rippad film på Android-boxen :smiley:

Bara om det är E-AC3 som Cribe säger

1 gillning

Fan så kasst ändå, år 2020
Men HDR är inga problem va?

Har inga ATMOS högtalare monterat ändå men

Du får gärna kolla om stärkaren signalernar Atmos signal :smiley: HDR ger problem vid rippar. Blir konstiga färger. Får slå av HDR när jag ska se en rippad film

Ska kolla sen
Men HDR vet jag att jag inte har problem med iaf

Får väl kolla om det är något att ha. :thinking:

6 gillningar

En liten jämförelse med AirPods Pro i storlek.

2 gillningar

USB-A till USB-C-kabeln har bara 2A. Du behöver USB-C till USB-C för att kunna ladda något vettigt.

Samtliga kablar har USB2-hastigheter för data.

Det är dotterns som skall ha grejerna. Laddar bara iPhone och iPad. “Vi som gör riktiga grejer kör ju Mac och stationär” :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

Gummifötter på undersidan.

2 gillningar

Jo, men även iPad behöver mer än 2A. Den gamla laddaren låg på 2,1A där och nyare kräver ännu mer.

Hon har inte bråttom!:joy:

1 gillning

Glädjen när man har köpt och laddat ned en låt till datorn. Men i telefonen är den inte tillgänglig…

Julbelysning!:santa::mrs_claus::snowman_with_snow:

3 gillningar