Vad köpte ni senast? (2019–2021)

bild
Nytt graffakortet. Det gamla la av och då jag inte är någon gamer så fick det bli ett rätt basic.

1 gillning

Har du berättat om jollen än då :joy::innocent:

1 gillning

Tips: fever tree Ginger Beer + en 6a gin!

Var i London för x antal år sedan. Läste en artikel om några killar som startat ett företag som skulle producera Tonic av hög kvalitet. Jo tjena, tänkte jag. Kul idé, men… Några år senare noterade jag att aktien i Fever Tree ökat med 1000% procent…:scream:

2 gillningar

Testade en naturfrisk gingerbeer och gin. Något jag kommer fortsätta med i sommar. smakade riktigt bra.

1 gillning

Intressant
Bill Gore jobbade på Dupont och hade en idé som företaget inte trodde på. Han sade upp sig och trots små barn började han experimentera i sin källare.
Det han fick fram var Gore Tex :slightly_smiling_face:

3 gillningar

Bra Tonic är viktigare än bra Gin i en GT IMO :slightly_smiling_face:

4 gillningar

Yes. Det blev middag på sjön igår.
Wife approves.

Men visste ju sedan tidigare att det var just denna modell hon ville ha.

8 gillningar

Vi vill ju ha bilder på det äventyret!

1 gillning

Har du tips på bra tonic? Gärna syrup :blush:

:+1:t2:, låter bra , ska bli gött o få ta en tur sen , om den finns kvar kvar när de blir dubai för vår del :relaxed:

Pic or it didnt happen :man_shrugging:t2:

Ropade precis in ett par väskor med ett klassiskt diagnosinstrument som jag har sedan tidigare fast gått sönder. Fotona från Ebay är ju inte de bästa. :rofl::rofl:

Jag är ingen expert och infused syrup köper jag ytterst sällan men vanlig tonic så är ju Fever Tree Indian, Source, Skånska spritfabriken eller Britvic helt okej. Schweppes går ned det med :wink:

1 gillning

Gammal skumpa ligger på kylning :slight_smile:

1 gillning

ha!!.. Ni vill bara see Mrs Sandström i bikini… eller Mr Sandström i badshorts.

Mr Sandström i Speedos, nej tack. :rofl::rofl::rofl:

Kör du inte tanga? Besviken! :man_shrugging:t2:

Du kör väl slingbikini?

1 gillning

Får skärpa mig❤

1 gillning