Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Bägge väger mindre än den MacBook Pro som @Marcus_Attefors kånkar runt med.

Trodde det var äpplen man åt till unboxing :rofl::crazy_face:

16" ren kärlek!

1 gillning

Mm, hade önskat lite svagare ljusstyrka på paddan

Köpt en iPad Pro, men ja både för och nackdelar. Jobbar mest på min iMac nu, innan första 15” retina. Gillar att man kommer nära vid grafik jobb på paddan och pennan. Men Mac OS är ju princip bättre och snabbare på allt. Saknar mycket på Ipaden. Fönsterhanteringen är verkligen bedrövlig. Blir bara fullskärm och svipe för min del. Skulle vara trevligt att kunna ändra upplösningen också.
Tänkte att iPaden och iMac kunde komplettera varandra bra. Men fort lite tvek på den

Damn :cry:

Den är stört bra!!.. att man slösat tid med sonos är märkligt

Bose har alltså liknade system?

yepp… exakt "kopia’… de ser nästan likadana ut.

Jag velade mellan Bose och B&O men föll för estetiken på B&O

1 gillning

Nice!

Inte på Teknikveckan, där styr @Marcus_Attefors och då gäller varm ananas för husfridens skull. :rofl::rofl::rofl:

Kan bara instämma, lite som summeringen i podden Macradion när vi pratade om det: Det mesta går men det är omständigt.

ingen aning, nu ställer du För många avancerade frågor haha
har knappt hunnit testa den , bara som hastigast
jag får inte igång 4K VOD felfritt hittils via min leverantör iaf, och dom kör marknadens bästa leverantör i sin tur
den ska klara 4K sen hur och hur bra osv det vet jag inte , men skeptisk hittils
appen jag kört med hittils för iptv så fastnar det eller funkar inte helt 100 tyvärr

@RolexJocke @xms67
ahahhaahahaha jaja givetvis! skönt att några fattade vad det var !!! :smiley: :rofl:

1 gillning

Mm bra podd! Fasen va mjuk rörelse i magic mouse 2 som jag kör mot den. Man kan stänga av så pekaren inte ”snappar” fast på knappar. Gillar att den byter form / går ihop med knappar, men känns lite som klister. Skulle kunna ändra form med inte ”fastna”

Förstår vad du menar, inte helt frälst i det heller!

Tänker att Apple inte tänker att vi är ”redo” för mer desktop likt fönster hantering. Men gillar de fasta storlekarna… Blir en hel del flytta runt på macen. Men kör med Magnet appen där. Så gillar tanken med fast storlekar, men måste bli bättre. @Marcus_Attefors

Apple vi finns här, bara ringa :hugs:

1 gillning

Oki. Det enda jag skulle kunna tänka mig att använda den till är för att få ut Atmos och HDR från fultankade filmer. Annars är det AppleTV som gäller :smiley:

Honta gärna till när du testat :smiley:

får du la via infuse på apple tv ? använder det och det fungerar kanon
skulle aldrig byta det mot något med denna boxen