Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Bank Id måste användas.

aaahh men dåså, Faran över :slight_smile:

1 gillning

Jag är än så länge väldig nöjd. Det är min första robotdammsugaren, så har inget att jämföra med. Vi använder den nu endast på ett plan, men enligt instruktionerna ska den kunna hantera två.

Det mesta sköts via appen, det finns knappar på dammsugare för att pausa/starta, åka hem och växla mellan de tre sugnivåerna ( är det ett ord?:slight_smile: ). Jag sköter allt via appen, zonindelningen funkar bra.

Min största oro var att den inte skulle kunna ta sig fram genom vår djungel av stols och bordsben i köket. Men! , det har funkat prima. Det tar sin lilla tid men den tar sig runt alla benen. Vi har 6 st 7an stolar(myran) + två barnstolar.

Vi har inte tagit fram den gamla dammsugaren än, och jag tror helt ärligt inte vi kommer att göra det.

Om det finns några mer specifika frågor, så fråga på. Så besvarar jag som så gott jag kan.

Edit: har två katter också + en långhårig fru.

1 gillning

Vad är meningen med att beställa snus på nätet? Vad jag kan se så kan näthandlarna inte konkurrera med diverse mindre butiker. För egen del så snusar jag kapten mini. Betalade 195:- idag för en stock hos Willys.

En liten bil till sambon :smiley:

8 gillningar

Ingenaning. Jag snusar inte. De e sambon

En bäddsoffa till uterummet.

1 gillning

Fint uterum :laughing:

Det är bekvämt och jag har en prenumeration nu så det beställs och budas hem till dörren två gånger i månaden. Är aldrig utan snus och slipper tänka på det. Lite billigare än ICA Maxi som jag annars brukar köpa stocken på.

800:- plast till grabben.

5 gillningar

Precis, det är suveränt måste jag säga. :smiley:

1 gillning

Gratis frakt också helt magiskt!

1 gillning

Det är inte klart ännu så får stå här i några veckor. :grimacing:

Inget är billigt hos Ica maxi :smile:

Tänker som så att det inte är så värst betungande att ta sig förbi ”billiga stället” ett par gånger i månaden. Finns gott om mindre butiker med bra snuspriser, åtminstone i stockholmsområdet :slightly_smiling_face:

Med dagsjobb, kvälls/nattjobb och två barn vill jag inte jaga tobaksaffärer på den lilla fritid som finns :slight_smile:

Rätt ok att sova i.

1 gillning

Min son är helt såld på Paw Patrol. Mitt tvångsmässiga samlande gör dock att vi har valpar i hela huset samt att jag tillbringar kvällar med att googla “ryder ty plush 15cm” och liknande. Får vänta med bussen till födelsedagen :smiley:

1 gillning

Ja vi har en rätt gedigen kollektion här hemma också haha

40 posts were split to a new topic: Kaffe-tråden

A post was merged into an existing topic: Kaffe-tråden