Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Snus. Kommer om 2 minuter.

3 gillningar

Visste inte ens att dom sålde online. Har bara varit i den fysiska butiken.

För några år sedan så läste jag att man ville införa avfallskvarnar på de ställen där man framställer biogas. Detta för att man behöver komposten till rötningen. Skulle underlätta att få det direkt istället för att behöva frakta det med lastbil.
Har tyvärr ingen källa på det.

1 gillning

Lägg lite tidningspapper i botten på kompostpåsen + släng inte det allra blötaste potatisskalet. Påsen håller sig fräsch i 2-3 dagar.

1 gillning

Fick hem mitt iPad fodral, helt ok. bild

Visst är det överraskande bra? Som en extra fringis kan du sätta den på kylskåpsdörren, eller verktygsvagnen…:smiley:

Vågar man hänga 12,9:an på kylen månde?

Du lär väl ha så mycket mat i kylen att den inte riskerar att vält…!?!:sunglasses::joy:

Eller så är den konstsnt tom för att @RolexJocke äter upp allt? :wink:

1 gillning

Kylen är stabil, jag var mest orolig för iPaden…

Enxhi är fin han!

måste du visa legg när de levererar?. Eller hur säkerställer de ålder?

De mäter hårfästet. :rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Sambon beställer hela tiden snus, och dom lämnar utanför dörren. Hon anger ålder och personnummer vid beställningen.

så… man kan ange vilket pnr som helst? och det levereras hem… känns inte jätte lagligt?

Är du inte gammal nog så uppge föräldrarnas personnummer. :rofl::rofl:

Budbee har väl både nyckel och larmkod till det Severydska palatset skulle jag gissa då de är där flera gånger dagligen. :rofl::rofl:

1 gillning

Så funkar det. Du får kolla upp lagboken om det är lagligt eller inte. Funkar bra gör det iallafall. :smiley:

1 gillning

tänkte bara det vore tråkigt om en så bra tjänst måste läggasner pga de inte följer reglerna riktigt

Sverige har ju bankid. borde användas när man beställer… borde räcka så.

Klart dom har!