Vad gör ni just nu?

Svårt att säga, det var väl mer ett gammalt uttryck jag använde som jämförelse.

Man kan säkert få någon asiatisk småbil som är skaplig för de pengarna.

1 gillning

Känns som att batteriet är slut när man väl behöver den :man_shrugging:t2:

Snart ska vi ta oss ut i backen igen.

2 gillningar

Jag tänkte att om jag säger att den är dålig så åker du P4 snart, men säger jag att den är bra så står du och skrapar is med den..:smiling_face_with_sunglasses::sweat_smile:

Men det ärliga svaret är att den var ganska bra. En kollega har en och han är nöjd och på en konferens testade jag den(på hans bil) när vi skulle hem. Jag tyckte den funkade bra men det krävs nog lite övning för att få in tekniken. Sedan tror jag inte man kan räkna med den om det är för tjock is som det kan bli om det snöat.

1 gillning

Kollar mitt blodtryck då mamma trodde det kanske kunde vara lågt, att det är därför jag får yrsel.

Men det ser normalt ut.

Kanske är orolig/stressad. Är mest på natten ändå…

1 gillning

Köp vintersulorna separat och så kränger du dem när leasingen är över eller har däck till nästa bil.

Dygnsrytmen blev ju lite upp o ner när man gick o la sig klockan 8, somnade 9, gick upp 02 o kollade hockey, gick o la mig vid 06 igen, sov till 11. Nu är man mosig.

1 gillning

Håller helt med dig!!! :joy:

Jag gick ner till gymmet och sprang ett par kilometer, nu känns det bättre! :flexed_biceps:t2:

1 gillning

Lyfter också lite skrot :ok_hand:

4 gillningar

Jag har börjat brodera. :joy::joy::joy:

15 gillningar

Älskar vintern.

3 timmar senare med träningsvärk i hela kroppen. :joy:

7 gillningar

Har du inga grannar med traktor?

1 gillning

Efter lite (mycket) träning i 1,5 timme på gymmet och lite käk så börjar man känna sig lite bättre iallafall. Nästan så det ska bli skönt o återgå till vardagslunken igen med normala rutiner med träna/jobba/äta/sova igen. Känns som det blivit sisådär med rutinerna när man varit lite långledig.

Du måste ju köpa en minitraktor eller något som man kör i alla fall. Du blir det ju skitkul. I samfälldheten jag bodde i tidigare drev jag att vi skulle köpa in en liten traktor och snöröjs en del själva. Föll på att vi inte hade ett garage till den.

1 gillning

Han har väl både barn och barnbarn? Fullt legitim arbetskraft :sweat_smile:

1 gillning

De har fullt upp nu. Jag måste ju ändå vara där och flytta runt bilarna. Sen är det skönt att kunna göra det när man vill och inte vara beroende av andra.

1 gillning

De tar lite plats de där traktorerna och nu blir det väl om 10 år nästa gång. :joy:

Jag tycker jag ser sådana där bilder från dig varje år..:joy:

1 gillning

Jaha då ser du i syne också. :joy: :joy:

1 gillning

Det här blev jag förvånad över. Inte bakrutan?