Vad gör ni just nu?

Haft tvättstugan på morgonen, tvättar med vanligt pulver. Har läst lite om tvättark som ska vara mer vanligt utomlands. Ark som är ihop pressade. Man bryter av halva för en halv tvättmaskin, ett helt ark för mycket tvätt. Sen löser de upp sig i vattnet.

Beställde för att testa. Verkar praktiskt, pulver brukar klumpa ihop sig sen kommer det för mycket eller för lite när man ska dosera. Nån som har testat?

Har kört ett par maskiner med sånna senaste månaden. Har inte lagt märke till någon direkt skillnad mot dom kapslarna jag annars använder, förutom att lapparna luktar mycket mer så lådan dom ligger i luktar ordentligt när man öppnar den, men de är ju en fräsch lukt så inget som stör :stuck_out_tongue:

1 gillning

Sitter och väntar på en kollega för gemensam resa in i hjärtlandet av Sollentuna.

4 gillningar

9 gillningar

Ser ändå mysigt ut :slight_smile:

2 gillningar

Jag och dottern ska åka till Bollnäs från Gävle imorgon bitti, håller tummarna för att vägarna är hyfsat ok.

3 gillningar

Skottar snö. Den smarta varianten. Från TV-soffan, under en mjuk pläd med en kaffe i handen och en chokladpralin i munnen. Behövde inte ens resa på mig för en bild, det fixade övervakningskameran. Tacka Oden för snösvängen. :grin:

3 gillningar

De har plogat vägen här, men det ser ut att komma lika mycket snö till under dagen och natten.

Bara fluff som kommer, skottade infarten/bilen med lövblåsen :slight_smile:

2 gillningar

Vi behöver vara där strax efter nio så hon hinner värma upp ordentligt, ska försöka åka senast sju. Tar 1.15 normalt, räknar med att det tar lite längre tid imorgon :cloud_with_snow:

1 gillning

Nu är det inte i närheten av vad du har men när det var snökaos här i november så stängdes motorvägen och tåg blev inställda men Airme leveransen funkade :blush:

1 gillning

Ta tåget. Hittar ut själv. :joy:

4 gillningar

Will Ferrell Lol GIF

1 gillning

Tar mig en schnitzel. :joy:

15 gillningar

Är den på väg att rymma från bordet?

4 gillningar

Fick lite feeling och gör en västerbottenpaj.

6 gillningar

Sitter o dricker öl i Sumpan. Det snöar på tvären. :face_with_symbols_on_mouth:

3 gillningar

Försenade plan som ska av isas gör ju att man kan unna sig lite gott.

5 gillningar

Pappa sa ju komsi, komsi. :joy:

2 gillningar

kvällsåkning.

Och sen lite after ski dricka på det

7 gillningar