Vad gör ni just nu?

En golfrunda avklarad i blåsten, förvånansvärt bra spel.
Kan bero på sällskapet :dog_face:

9 gillningar

Man får tacka för gratulationerna.

2 gillningar

Jag trodde först det var @Curiosity som glömt att raka sig. :joy:

1 gillning

Bästa komplimangen jag fått på länge ändå! :joy:

1 gillning

Han är marginellt längre :slightly_smiling_face:

1 gillning

Den där:" Ledig några dagar biran"...

15 gillningar

Ungefär när mina knän pajade så fick en av mina närmsta vänner en stroke. Prognosen för honom var mycket mörk. Men sedan igår jobbar han heltid är är nästan helt återställd. Ikväll firar vi livet.
Ett urval.

16 gillningar

Jag eller hunden? :sweat_smile:

2 gillningar

Någonstans i Gävletrakten. :joy::joy:

7 gillningar

Grattis :clinking_glasses:

1 gillning

:sob::sob::sob::sob:

11 gillningar

Lämnat datorn på jobbet för att slippa släpa på den över helgen så har en stund att döda innan tåget går och vad passar bättre då :grin: Ska bli skönt med långhelg

10 gillningar

Egentid

4 gillningar

Det där är ju en perfekt blurrad bild till Var är jag-tråden! Svårgissad men inte omöjlig. Jag kände igen avspärrningarna. Kommer tydligen grävas i den gatan hela sommaren.

Laughing duck var det kö i baren så fick bli ett stopp till på bishops. Visst bishop är bra men nu är det tredje gången jag är här på 2 veckor och omnipollo zodiac är fortfarande slut (är man från Närke måste man klaga på något :grin:)

1 gillning

Har Attefors äntligen fattat att det är elbil som gäller?

Planerade och bokade de sista etapperna på min sommar resa idag. Blir typ som följande:
Stockholm-Göteborg-Kiel-Kassel-Munchen-Bardolino-Parma-Bologna-Viareggio-Levanto-Innsbruck-Bayreuth-Berlin-Kiel-Göteborg-Stockholm. Kommer vara borta i 4 veckor.

4 gillningar

Sitter och vilar mig i form för att dra iväg till gymmet. Efter lunch kommer ett gäng hit som vi ska laga mat och umgås med.

3 gillningar

Hämtade mor på centralen igår. Hon blir här på besök till måndag.

Första resan för henne sedan far gick bort.

Så blir mycket tid att umgås med barnbarnen :smiling_face:

12 gillningar

Bubblan superseg nu. @Jite

1 gillning