Tyvärr tar vi mycket för givet och uppskattar inte vissa saker förrän vi mister de. Många tycker det är självklart att man ska må bra och vara skadefri. Men saker och ting i livet kan ändras i ett ögonblick.
@Curiosity och @katho vilka servrar körde ni? För mig jag såg ni skaffat några mindre maskiner?
En sådan tror jag. Verkar att som att @Curiosity reklam har satt sina spår ![]()
Alla är sluuut. =( Hitta dock nuvoo.com
Jag handlade på Inrego förut ![]()
Finns det en Nintendo tråd? (Hittar inte)
Har en del oklarheter som jag skulle behöva reda ut![]()
![]()
Skapa en om du inte hittar en befintlig tänker jag. ![]()
Som har varit och kollat på min tvättmaskin nu, tydligen är den helt skräp så dom ska byta den igen??? Vad är det för fel på Cylindas grejer?
Något i den som är snett och slår så den går fel… sjukt.
Får se hur länge jag får vänta denna gången då.
Det har hänt något med vitfaror generellt. De håller inte.
Mina 18 år gamla Bosch och Siemens-prylar ångar på. Repareras ibland (jag bor i hyresrätt) - men hellre det än att få ny skit.
Inrego är bra också. Jag känner försäljningschefen, han bor ute vid dig på somrarna ![]()
Brorsan köpte lunch åt oss. Måste brunnit i huvudet på honom. Ska lägga in honom på mentalsjukhus omedelbart.
Fått offert på flytspackling, läggning av elgolvvärme och sedan läggning av natursten ovanpå. Offerten för flytspackling och plattsättning kändes rätt rimlig. drygt 11k efter ROT (plattorna tillkommer).
Men läggning av elggolvvärmen kändes väldigt kryddad, 14k efter ROT för 3kvm. Håller på och jagar annan elektriker.
Will do!
Tänkte att ibland finns det, men söket på forumet är ej hundra.
Fick nu samtal ifrån hyresvärden att dom inte vill ha kombi-maskiner längre (tack).
Men problemet nu är att jag bor i en tvåa med ett litet badrum, så dom kommer få flytta ett skåp för att kunna stapla tvättmaskin och torktumlare.
Så mycket jobb! Men om det blir bättre är det ju fine… denna maskinen har ju inte ens ett luddfilter.
Så pass!
friskola.se ger tydligen 10% rabatt också, har jag hört ![]()
Har Attefors varit i farten och bakat pizza? ![]()

Curry, banan och ananas ska vara bra i Oonin har jag hört ![]()
Lär bli självlysande ungar ![]()