Vad gör ni just nu?

Hög tid att byta ut folkan mot nåt fyrhjulsdrivet alltså :blush:

Kollade ut klockan 5 och bestämde mig direkt för att det inte skulle gå.

Men nu har dom väl gjort om gula varningen till orange dessutom!

Man blir ju glad när snöröjaren tagit plan.

8 gillningar

Jag var lite fundersam när vi köpte var Yaris, för det fanns ingen stolsvärme. Tyckte det var lite konstigt i typ 5 sekunder.

1 gillning

Skottade vid 7.30. Men nu börjar det snöa mera

7 gillningar

Känns tryggt när snöskottaren sitter med telefonen rakt i ansiktet. :sweat_smile:

:loudspeaker: “Västtrafik informerar: ALLT är inställt” :loudspeaker:

3 gillningar

6 gillningar

Mjukstartar året. :joy:

8 gillningar

Lite pytt idag.

3 gillningar

Aldrig att du blir mätt på det där.

Jag ska ju jobba lite mer idag. :joy:

Det finns snälla tanter. :joy:

6 gillningar

Följer mitt bagage. :joy:

4 gillningar

Idag tog jag nästa steg i att återta förmågor efter olyckan. Från och med i dag ska jag jobba mer normalt inne på knottet, inte fullt men mer fysisk närvaro. Resultatet? Helt slut..:joy:. Dels använder jag ju benen betydligt mer men även huvudet. Man hamnar hela tiden i nya situationer som måste lösas. Typ, öppet landskap, telefonen ringer, med visst bök ska man ställa sig upp och ta sig till ett tyst rum. Där finns ingen stol som fungerar. Jaja, ber att få ringa upp. Tänka till, hur gör jag det här? Jag kan ju inte ta min "handikapstol" och springa runt med, hittar bås med barstol. Ingen jättegrej, men när det dyker upp små hinder hela blir vilar till och med hjärnan överbelastad..:woozy_face::sweat_smile:

12 gillningar

Det där är ju det svåraste med att skada sig när man är lite äldre, vanorna sitter så hårt och man blir frustrerad när man inte kan göra som man brukar. Min mamma fick en stroke redan vid 60 och hennes frustration över att behöva hitta nya lösningar på hur man gör grejer var enorm. Och som du säger det kostar på mentalt.

Det låter ju som småsaker, men när väldigt många vanliga moment måste tankas igenom blir man ju helt slut efter en dag. Inte blir det ju bättre att det 'r nästa 7 meter snös utanför huset..:joy:

Det är väl som med allting, när det blir för många saker samtidigt även om dom är små tar det oerhört mycket bandbredd.

1 gillning

Trodde nästan att @Marcus_Attefors var i närheten. :joy:

5 gillningar

Fel franskt märke på den bilen. Han kör en Peugeot och sysslar med fläktar :joy: