Det får jag se. Har tänkt också själv att leta mig vidare inom organisationen för att komma närmare businessen, men inte kollat på tillfällen då vi hart ett riktigt dream team. Första hand letar jag inom nuvarande företag, sen dyker det upp något annat som verkar intressant kan jag tänka mig det med. Men detta blir lite av en ögonöppnare, att jag ska vara mer aktiv i att kolla och undersöka möjligheterna. Båda är ju kvar i bygget men kommer arbeta med annat.
Sen får man ju nya kollegor och bli mentor till den/dem kan också vara intressant till de blir varma i kläderna tänker jag spontant
Himla fint kaffe. Möjligen för finmalet för presso?
Är man van att dricka kokkaffe funkar det .
Nä men Zoegas verkar vara lite grövre malet än Arvid Nordqvist. Om man bortser från Arvid Nordqvists som är just för press
Jag drar mig inte heller för att köra bryggkaffe i presso om det kniper. Men ibland blir det lite mög i botten. Aldrig tänkt på att det kan vara skillnad mellan märken vad gäller malningsgraden, men så är det ju såklart.
Du? Bryggkaffe? Du har ju en Wilfa
Ibland händer det att han går på stadens gator som en vanlig man.. Kodordet är dock kniper.
Återhämtat mig från båtresa mellan Guadeloupe och Dominica. Nog något av det värsta jag varit med. Två timmar liggandes på toaletten och kräkas och hyperventilera medans svetten bara rinner. Men behövdes inte skämmas för det var fullt kräkkalas på båten. Även frun kräktes och berättade att det var full utdelning av påsar till folk.
Men efter ett dopp i floden och en Rhum Agricol och Rum Punch är man på banan igen och semestern kan inledas på riktigt.
Hoppas ni slipper en till sån upplevelse på semestern!
ingen lek och vara sjösjuk
Jaha, trodde det var öppen bar på båten.
Hoppas att det var det enda ”missödet” och ha det så himla fint nu..
Piggar det upp om jag berättar att man gick till bussen som en 80-åring för att hantera ishalka, isvallar och minus 9 grader?
Flyttade ut svärmor efter 8 månader hemma hos oss igår. Otroligt skönt att få hela huset "själv"... i hela 18 timmar. Min pappa och hans fru landade för 15 minuter sen och sitter väl i en taxi hit strax. De ska stanna i 7 veckor
Städat hela morgonen och väntar nu på att dom ska komma och köra en deep clean på soffan och rengöra alla ACs i huset.
Eller att Attefors cyklade i nedfryst slask i -9 från Sollentuna till City. Var nästan lite otrevligt.
Men bara nästan som tur är.
Det är då man skadar sig, slappna av och gå som om det var en sommardag.