Dricker du en bohusstjärna?
På date?
Haha nej
Han dejtar Fröken Höger i vanlig ordning och bjuder gärna henne på ett glas under förspelet.
När man säger åt sig själv, ”f_n, jag tar en dubbel, fast man inte riktigt vet vad det är..
Har ni testat Köp Footner Exfoliating socks, 1 par | Apoteket.se ?
Tog en vecka innan resultat, men jävlar vilken massaker på fotsulan . En liten julgåva till mina fötter.
Footmender är riktigt bra med, dyrt men bra.
Inget för mig. Hade en liktorn för 15 år sedan, klippte bort den med nagelsaxen. Sen dess symptomfri.
Jävlar var dyr min bredbandsräkning var denna månad då:
Jag gick från 1000/1000 till 100/100 förra månaden. Så det mesta var redan betalt.
Det var lite annorlunda. Sällan man hör talas om någon som nedgraderar hastigheten. Ofta brukar det vara tvärtom, att man succesivt behöver utöka ju fler små projekt man har.
Jo, tyckte det var onödigt med högre bandbredd. Drar sällan några större filer idag. Det lustiga är att det inte hänt så mycket med bredband idag. Jag satt på 100/100 redan för 15 år sedan.
Man tycker 1000/1000 ska vara standard idag, och 10GbE den mera lyxiga linan. Jag kan dock bara tänka mig om man laddar ned mycket spel man behöver snabbare, eller många i hushållet som slås om bandbredd. Eller laddar upp hela sitt liv på molnet.
Just nu är det lite ledsamt och vemodigt.
Förra veckan fick vi halvtråkiga nyheter på jobb, lite omorganisation som säkert blir bra, men har hanterats lite sådär.
Och nu så meddelar båda mina workbesties om att de slutar och ska börja på annat. (nyhet med två dagars mellanrum) Har i min yrkeskarriär faktiskt aldrig haft så bra sammanhållning/relation med ett jobbteam som nu.
Det där ser ju ut att räcka till halva bubblan, ( eller till aptitretare till @Rolexjocke ). Hur dags ska vi komma över?
Tråkigt när sånt där händer, hände på min förra firma också därav mitt hastiga jobb byte i somras. Blir du kvar eller söker du dig vidare till annat du med?