Vad gör ni just nu?

Svårt att sia om hur Bank-ID agerar framöver, men telefoner som inte kan uppgraderas till iOS 15 eller senare är väl minst 10 år gamla nästa år?

1 gillning

Ja, lussebullar är ju ett bra argument.

Hade en av mina 4st nya Netatmo brandvarnare ”över” och läste i instruktionsboken att det mest prioriterade stället att placera en brandvarnare på, var på vinden :flushed:

Känner mig dum som aldrig ens reflekterat över att sätta en där under våra 15 år i huset.

Så nu sitter det en där bland möss och isolering.

2 gillningar

Helt slut efter att ha försökt att joina ett Fortnite battle event som skulle börja klockan 7. Efter en massa strul och utan att fatta något av detta lyckades vi komma in efter en timme. Svettigt värre så det får bli ett par öl lite senare.

4 gillningar

Då kanske du träffade min son..:grin:

Frågan är om man hör den? Eller är den seriekopplad?

Jag drog mig tillbaks när vi fått igång det. En otålig 8 åring behöver man vila upp sig efter en sån pärs. Jag kan ju lite om datorer men är helt novis på PS och spel så det var inte helt lätt.

85 db och notiser borde ju räcka till.

Netatmo är inte seriekopplad. Men däremot har jag genom HomeKit aktiverat automationer så lampor och högtalare i alla rum aktiveras.

Tror dock den hörs ändå, 85db bör höras även om luckan är stängd.

Har lyckats ta mig till storstan och nu inväntar vi Dark Tranquillity, kommer blir bra som fan! :stuck_out_tongue:

4 gillningar

Är man barnvakt blir det pizza och det slank med en kebab i bröd också.

6 gillningar

När jag har min skönhetssömn så skulle det kunna inträffa att jag inte vaknar av en brandvarnare på vinden. Men sedan beror det ju på hur ljudisolerat det är. Men i det här fallet är det ju löst vi HomeKit och massa andra grejer.

Haha, i detta fall är den alldeles över sängen i sovrummet så även om jag också sover väldigt tungt så hoppas jag innerligt att den hörs.

1 gillning

Vänta nu, en kebabpizza OCH en kebab med bröd? Varför är jag inte förvånad? :sweat_smile:

Det är ingen kebab pizza, det är fläskfilé, banan, ananas & bea. Man är ju inte ohälsosam. :joy::joy:

Tjena, vad jag gör nu? Ja jag har precis skapat ett konto här. Heter Svante och är en gammal gitarrist. Hittade hit via en recension på netonnet.

10 gillningar

Vad roligt! Välkommen till forumet!

Bygger jul-lego med sonen.

5 gillningar

Byggt gammlego med grabben
Saknar tyvärr biten med shell-logo

6 gillningar

Väntar efter en dubbel vaccinering.

2 gillningar