Vad gör ni just nu?

Han hade jag ingen aning om trots att jag är uppvuxen i samma kommun du bor i nu. Fast det ska ju alltid finnas minst ett original :smile:

Var den trevlig att köra mm?

Som ett _ _ _ _ , men skönt att slippa leta parkering :sweat_smile:

En som under studenttiden som stod på bussen och sa Pa-paaa, Pa-paaa i ett, det var synd om honom och inget man vill skämta om, men det blev lite små komiskt efter några min själva ordet i sig.

Gulf logon är ju lite kult

1 gillning

I feel u :heart:

Ja eller hur! Fick ny mätare ganska nyligen, en massa lull lull, bättre avmätnong på distans skulle det vara. Vattenfalls ”mina sidor” ligger helt off kontra den faktiska mättningen på mätaren.

Rätt onödigt att ha funktionen på ”mina sidor” då.

Kanske fler än vattenfall som har problemet.

Kollade 10år tillbaka i tiden.

Blivit fakturerad 30t kWh mer än förbrukat på/enligt mina sidor… bra mätning :crazy_face:

De hänvisase bara till faktiskt mätning från mättaren. Jo jo….

1 gillning

Snart kan vi börja wrappa pansarvagnar till kriget kommer.

4 gillningar

Det var min första 'riktiga' klocka. Jag gillade idén med klockan som accessoar och hade ett gäng 'parfymklockor' jag bytte mellan.

Men 2009 blev jag tillförordnad VD och bestämde mig för att jag skulle ge mig själv en present. Först var jag inne på en klocka som stod ut lite mindre men jag kom hela tiden tillbaka till Monacon så det blev den. Har inte ångrat mig en sekund. (Önskar möjligen jag vetat lite mer och letat vintage, min modell är inte den roligaste egentligen.)

2 gillningar

Sminkar grisen lite till

7 gillningar

Grymt fin.

1 gillning


Äntligen fick jag tillbaka bilen. Puh, det var ingen rolig upplevelse att vara tillbaka i fossilträsket en vecka, men nu är ordningen återställd och allt är frid och fröjd igen :blush:

7 gillningar

Vad hände??

Bilen hade en lackskada när den levererades till mig, så nu har Ford fixat det till mig. Fått åka runt i en gammal V70 från medeltiden i en vecka. Nu när man satte sig i mustangen igen så var det som att gå från 1800 talet direkt till 2024.

Ahh. Härligt, välkommen tillbaka ! :slight_smile:

1 gillning

Njae, jag tycker den var sådär faktiskt.
Var väl helt okey att köra, men tycker inredning, infotainment osv kändes lite gammalt.

Nu körde jag ju bara den typ 5 mil, så det var ju inte direkt något hårdtestande! :slight_smile:

Har precis haft träning med sonens lag

5 gillningar

Kolonkörning på fjället

9 gillningar

Har bilen funkat bra sen du fick den fixad? Inga fler missöden så du äntligen får njuta av elbilsåkning hoppas jag!

I dag är det halvsnödagen. Så då skall hälften av vinterns snö kommit.

2 gillningar