Vad gör ni just nu?

Här i Malmö har vi solsken och gräset utanför kontoret är grönt och fint.

1 gillning

Interiören på bilden är inte en EV6a i alla fall. Förhoppningsvis inte hyrbil igen.

Det var så mörkt på bilden så det såg jag inte. Då åker han väl förmodligen fortfarande Cittochträngs :sweat_smile: Har Kia fortfarande inte fixat trådlös Carplay i EV6an förresten?

Ingen trådlös Carplay.

Det kom till EV9 i en uppdatering under hösten, men EV9 använder en nyare variant av infotainment. Får se om det dyker upp i framtiden, men inget jag räknar med. :blush:

1 gillning

Den funkar fint :slight_smile:

1 gillning

Kompisens Cadillac Escalade
Kian behöver sambon

Car Rolling GIF by Pudgy Penguins

Trådlös carplay fanns i cittran. Funkade som en påse skit, men kanske var fransosernas fel

Funkar perfekt i min ID.3

2 gillningar

Finns helt klart olika typer av implementation av wireless carplay. I mustangen skulle jag säga att det funkar hela tiden. I lynken jag hade innan, funkade det kanske 8 gånger av 10. Vissa gånger vägrade den koppla upp sig på carplay. Då fick man starta om bilen så hoppade det igång. Har inte behövt göra det en enda gång hittils i forden. Det enda negativa med det är att trådlös carplay drar mer batteri från telefonen, så åker jag långt, så brukar jag plugga in kabeln. Men för vardagliga resor så är det sjukt smidigt att aldrig behöva ta upp telefonen ur fickan när man sätter sig i bilen.

1 gillning

Jag har beställt en ottocast nu så man får trådlös Carplay.

Börjat gilla carplay efter kört det några dagar nu.

1 gillning

Var beställde du den ifrån?

All körning är roligare i elbil. Eller har du en annan bil nu? Såg att man skrev att det var annan inredning.

1 gillning

Amazon.

Amazon

Åkte med i kompisens escalade till Norge. Så jag har samma bil :sweat_smile:

1 gillning

Det var horribelt men får några månader sedan kom en uppdatering till bilen. Så nu funkar det 95% av gångerna.

1 gillning

Nytt upplyftande väntrum..:grin:

2 gillningar

Se upp, tror det är en fallucka under mattan om du följer den röda linjen. :rofl::rofl:

Ska farbror göra 10000mila service? :open_mouth:

Som en elbil, behövs ingen service.. :grin:

1 gillning

Ska du kvittera ut en ny ”snarkmaskin”?