Vad gör ni just nu?

Gör en planering på ägg och mjöl. Stek dom och i smör och lite socker och kanel på sen :raised_hands:t3:


Test av unifi express på jobbet.

8 gillningar

Leker med nya klockan. Ganska rejäl uppgradering jämfört med min S7.


11 gillningar

Skulle det bli krig eller vad sa de förra veckan?
Militär eller olivgrön, passar på att byta färg på våra egna bilar.

3 gillningar

Köp nu original stållänken så du får en riktig premiumkänsla. :slight_smile:

Nä, gillade faktiskt bergsloopen. Tröttnar jag på den, så köper jag ett stålband från Amazon eller nåt i den stilen. Köpte även till Applecare+, lätt värt 55 spänn i månaden.

Håller med dig. Har originalet och ångrar mig inte en sekund

1 gillning

Eller hur. Inga 15” fälgar på en Lamborghini.

Nä precis, lägga massor av pengar på en telefon eller en klocka för snåla på skalet/armbandet.

Som om @RolexJocke skulle sätta en plastarmband från AliExpress på som Rolex

@Niklas_V och @_empty , jag har inte köpt nåt än så ni kan tagga ner lite. Jag kör på Apple original Alpine Loop.

1 gillning

Vi taggar ner!

Neråt är hållet vi taggar

1 gillning

Här taggar vi inte ner, köp inte en massa skit nu som bara blir liggande. Ett äkta armband är en del av upplevelsen så kör det som det ska vara.

2 gillningar

Apple Bergsloop är original. Det följde med klockan och det var sjukt bekvämt så jag kör nog på det tills vidare.

1 gillning

Va snäll nu, neråt taggar vi alla här så vi inte kränker någon.

Här behöver vi inte kränka folk, det gör de själv med bravur. :joy:

1 gillning

Sist jag köpte en länk till en av mina Glashütte Original så fick jag hosta upp 20K och det kändes helt ok. :joy::joy:

Det ser ut så här

Gaddamn :flushed: Det var inte billigt, men snygg var den.
Jag som tyckte att AW Ultra 2 var snordyr, o då betalade jag "bara" 8799 istället för 11,5k. Men jag är riktigt nöjd än så länge :blush:

1 gillning

Japp det blir en helt annan klocka med stålarmband istället för skinnband.

Armband är viktigt på klockor och kan verkligen förändra hela looken. Jag köpte på mig en massa nato-band som alltid är kul och enkelt att slänga på på en gammal Seiko-dykare.

Min favorit i förändring är dock min Tudor Heritage Chrono Blue som kom med en stållänk och ett kanvas-band, känns som två olika klockor.

3 gillningar