Vad gör ni just nu?

På plats för att byta ut min brännskadade CPAP. Ställt in möten, tagit bilen och det regnar som om man var i Göteborg. Skitmorgon helt enkelt.

Det känns nästan som det!

1 gillning

Vaknade upp och såg att det var/är skitväder. Då är det bara att konstatera att det inte är så dumt att arbeta hemma i stort sett på heltid :slight_smile:

@xms67 och @Marcus_Attefors spelar en låt för er :joy:

Haha, jag är alldeles för social för att kunna jobba hemma på heltid. Skulle få panik faktiskt. När Covid var som värst och alla som kunde jobbade hemma var det riktigt otrevligt för mig att sitta hemma i månader.

2 gillningar

Alla är vi olika, jag ska in på kontoret på onsdag, har redan ångest typ, det blir en bortkastad dag för mig, får inget gjort på kontoret, det ska fikas och snackas hela dagen :laughing:

Samma här. Nu när jag väljer att jobba hemma 1-2 dagar i månaden plus 2-3 halvdagar i månaden känns det som värsta lyxen.

Finns det något mer deprimerande än väntrum?

2 gillningar

Ja vi kan vara hemma 1-2 dagar i veckan om man vill men är i princip bara hemma och jobbar om jag är sjuk eller om barnen är sjuka annars åker jag in i vått och torrt =)

2 gillningar

Sitter o funderar på min kommande AW Ultra och vilket armband man ska ha. Får med en grön bergsloop. Idag har jag detta band till min S7, men tror inte att det kommer bli snyggt till AW Ultra med ett svart band. Funderar på att beställa ett likadant i Titanfärg. Någon som har något annat tips på trevliga band? Skulle helst vilja ha någon schysst stållänk och vill inte köpa en Apple Original för några tusenlappar.

Önskar jag kunde vara på jobbet såpass med, men medans jag bor här så kommer jag behöva jobba hemifrån två dagar i veckan.
Glad att jag stannade hemma idag dock, massa rapporter om olyckor och skit. :grimacing:

1 gillning

Köp orginal och gråt en gång.

Vissa flygplatser är samma kategori.

Vi pratade om det på jobbet lite på skoj. Att den psykiska och fysiska arbetsbelastningen vid resa borde avgöras av vilken flygplats det är..:grin:

1 gillning

När man är jävligt sugen på något gott och inte har något annat hemma. :joy:





10 gillningar

GENIALT!!

1 gillning

Tillbringade en del av dagen med resa ner till Bollnäs, var lite väder på vägen, tur man kör Polestar 2 med 4WD!

3 gillningar

Packar inför skidtur i Norge

5 gillningar

Fantastisk bil i detta väder, aldrig varit med om maken till kontroll i snö och modd. Förra vintern var inte lika illa när det kommer till väder, men denna vinter har haft allt och bilen är fantastisk oavsett underlag.

2 gillningar

Vet inte om det här rätt sätt att börja morgonen på men den är ständigt aktuell: https://youtu.be/670if6Etx0o

Hahah tack! :smile:
Jag tänker att man borde kunna doppa dom i pannkakssmet och steka med. :thinking: