Vad gör ni just nu?

Jo det gör den säkerligen. Men är väl nya regler där de nya mätarna måste kunna mäta in förbrukningen per timme eller ännu kortare tidsintervall bland annat. Är ett stort projekt där runt 5 miljoner mätare i Sverige ska bytas ut innan 1 januari 2025.

Jobbar på ett energibolag där våra elmontörer har hållit på med detta i två år och de blev helt klara härom veckan.

Tydligen kunde EON inte fjärravläsa min så det var därför den byttes enligt dem.

Jo tack det gick bra. Fick bara skrapa lite grann. Värmde i nästan 40 minuter innan avfärd så blev nästan perfekt. Sedan stått i varmgarage under dagen och all snö och is smälte så nu går även laddluckan i lås..:grin:

1 gillning

Snart sänkt en öl. Just nu känns det som att det snart borde vara dags för semester..:sweat_smile:. Men kollade almanackan och inser att det var väldigt nyss man var ledig..:joy:

Första dagen tillbaka på kontoret idag efter vinterkräkis och klart som fan det blev en AW fast man sa att det skulle tas försiktigt med den stackars magen.



Med vänlig hälsning,
Svagt psyke

7 gillningar

Vi lider med dig. :joy:

1 gillning

5 timmar senare.

IMG_0466

Fake bild, mannen står ju upp på bilden. :joy::joy:

Så här ser det ut imorgonbitti. :joy::joy:

shower GIF

1 gillning

HOLD MY POODLE!

Älskar White chicks. xD
Kollar för femtioelfte gången.

Skulle ta en burgare på Max innan nästa ställe. Gick in lika snabbt som jag gick ut.

Väntar på en bulle och det borde vara förbud att gå ut just nu. Så in i helvete kallt så det finns inte.

3 gillningar

Yep, -20 här nu.Vad gör du ute pojk?

Vad gör folk inte för lite alkohol. :joy::joy:


Drink @Hakan_Ander ? :smile:

Målar lite

8 gillningar

Syster och svåger kom med lördagsgodis till en gipsad stackare :blush:
Snus och Gambrinus, det här blev ju en bra dag :beer:

10 gillningar

Skottat lite så vi kan grilla ikväll! :grinning:

12 gillningar

Första 4DX filmen avklarad,
Ungarna tyckte det var fantastiskt roligt.
Filmen som sågs var Änder.

7 gillningar

Fikar.

9 gillningar

Lät barnen gå loss med gladpack :joy: De var snälla nog att göra ett hål så jag kunde andas.

1 gillning

#lol inspiration :joy::joy:

1 gillning