Vad gör ni just nu?

Har redan märkt av ett par saker som är försämrat bara när jag torrkörde den innan den går att använda.

Den låter betydligt mer, skärmen är sämre än förra modellen, trögare att få ut själva behållaren, högre pip.

Men fördelarna jag ser än så länge är att den kommer upp i högre temp än gamla modellen och när ett rätt är klar så aktiverar den ett "håll varmt" läge så de kan ligga kvar där inne. Samt att man slipper skaka maten då och då när den tillagas. Bara att slänga in nu och sen gå och göra annat tills det är klart.

Va? Skakar den sig själv eller hur menar du? Det behöver jag alltid göra minst en gång om jag kör potatis/sötpotatis iallafall.

Behövs inte alls, något nytt värmesystem som ska värma jämt överallt!

1 gillning

Låter som att de har tummat på kvaliteten.

Japp, hoppas att maten blir bra i den bara!

1 gillning

Hittade pappas gamla skivspelare som jag satt vid och lyssnade på som liten. En ny drivrem och nål senare spelar den nästan som ny! Kul med gamla saker som fungerar.

14 gillningar

Tycker den nuvarande är stor som ett hus..:flushed:

Bra mat och mycket bra ölsortiment på fat.

10 gillningar

Lådan?

Vart är det där?

Där hänger jag inte riktigt med?

https://rosasthlm.se
Mycket trevlig upplevelse. Lite speciel mat, jag åt lapskojs..:sweat_smile: Sedan kallar de deras förrätter gaffelbitar men de var ganska mäktiga.

1 gillning

Förrätter i min stil? :joy:

Ja, om du väljer flera..:joy:

1 gillning

Kanske var en lite väl kort kommentar på din bild men syftade på den här Lådan. Ett grymt bra AW ställe med en massa god öl. Påminde mycket om deras tappkranar :smile:

1 gillning

Låter inte alls dumt :blush:

Klart värt ett besök. Trevlig atmosfär också. Funkar för mindre kompisgäng och romantiska par. Det tycker jag är ett bra betyg för en liten restaurang.

1 gillning

Skottat 2dm djup snö på en yta av 100 kvm :sweat_smile:

1 gillning

När jag kom hem glad i hatten så borstade jag av bilen vilket tog längre tid än väntat. Så himla mycket snö.
Varför det vansinne då snön borde blåsa bort efter 50 meter? Jo jag tänkte att om jag ska iväg imorgon lär det ju bli en blöt sörja mellan kaross/glasytor och lössnön på bilen efter att ha värmt upp den.
Glömde då att värmaren gick igår av misstag igår och det innebär att när jag borstat bort all snö är bilen som en liten igloo. Ett 3 cm istäcke runt hela bilen..:joy:

1 gillning

Inspekterar ny mätaren. Den gamla var bara ett par år. Borde väl hålla längre?

3 gillningar

Nu vill vi alla veta hur det gick med din Tesla Igloo imorse :wink: