Vad gör ni just nu?

Borg Warner Motorverk? :rofl::rofl:

1 gillning

Det var lite snöigt på vägarna.

7 gillningar

Kom inte hit :grimacing:

2 gillningar

Bara att vänta på att Vattenfall aktiverar P1-porten då. :slight_smile:

edit: Det gick snabbt, två minuter efter jag klickade aktivera på P1-porten på Mina Sidor så hoppade det igång.

8 gillningar

Men du ramar in det snyggt. :rofl:

Vad är det för spännande du köpt?

Från julkalendern.

En kollar på hemska farmen på tv, en spelar vr och skriker på knackig engelska och en ung "tonårstjej" spelar hemsk musik på hög volym. Så för att få jobba i fred ett tag fick jag gömma mig på toan :joy: Ber om ursäkt i förväg för att jag visar lite hud.

2 gillningar

Blev lite orolig när jag trodde det stod Kardashian på fillingarna. :joy::joy:

Där kan vi snacka egentid..:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Ohh Shit!

Vi kom iväg till Växjö. :sweat_smile:

Insnöad. Hade ett möte i stan som jag fått ställa in. Nästan en halv meter snö på vägen sedan den sist skottades för någon vecka sedan.

Gick ner på byn och även där är det oskottat. Så även om jag tar mig ut, så kommer jag aldrig att ta mig tillbaka upp på gården, när jag sedan kommer hem igen.

Chansar inte på att de haft tid att skotta innan dess. De är förmodligen ute och kör upp de större vägarna så lokalgatorna får vackert vänta.

3 gillningar

Kom ett bud precis med nästa pryl att recensera och det är nya Airfryern från Mi. Stor rackare jämfört med förra modellen, ska bli kul att se vad den går för!


10 gillningar

Var det inte @Freddeuce som köpte en sådan nyligen också?

Yes!

Förväntar mig en recension! Är den bra, kanske jag byter ut min Philips XXL. Den är så jäkla klumpig så den knappt går in i städskåpet, än mindre får plats på diskbänken. Men en stor korg är ett måste.

Yes blir ett besök i Attefors kök i form av en videorecension inom kort!

2 gillningar

Har fortfarande inte hunnit med att provköra den. Men jag förväntar mig ett liknande resultat som den mindre modellen.

Inte hunnit provköra? Herregud människa, har du näringsbrist? :scream: Airfryer är ju det viktigaste köksredskap som finns.

1 gillning