Vad gör ni just nu?

Du hittade väl svävarläget på id.3an? Inga problem med snö då

Fly Rotate GIF by Ilves Motors

1 gillning

Bara gled fram i en uppvärmd bil. Dock fick jag en varning när jag närmade mig jobbet att sensorerna fram på bilen hade slagits av för snön.

1 gillning

Nöjd med elbilen än så länge? :slight_smile:

Ja då! Inte kört så mycket ännu men massa roligt att sätta sig in i. Bilen är fullutrustad så har heads-up display, massagestolar, trådlös Carplay, panoramatak och annat kul.:+1:t3:

7 gillningar

Härligt, grattis och välkommen in i elbilsvärlden :slight_smile: Det kommer bli svårt att gå tillbaka till fossilbil, när man är van vid el.

Körde fru och barn till skola respektive jobb för någon timme sedan. Det är mindre kaos i spårvagnstrafiken här i Göteborg men annars var det inga problem att ta sig fram i de centrala delarna. Antar det är lite värre utanför stan

1 gillning

Nån måste ha smygfotat dig :smiley:

1 gillning

Jag hoppas du leasar den då för när panoramataket (om det är öppningsbart) börjar läcka in vatten efter några år så kan man hålla sig för skratt.

Var det inte Audi som har störst problem med det?

Det är fast vad jag vet så borde vara lugnt. :slight_smile:

1 gillning

Potato potato. :wink:

Gäller nog samtliga VAG bilar.

Rätt meningslöst med öppningsbart när man har AC.

2 gillningar

Motvind och snöstorm på promenaden tillbaka till jobbet.

6 gillningar

Kan väl vara lite småmysigt på sommaren med öppningsbart tak, hade ju det i Lynken, var rätt trevligt o glida runt nån dag när det var varmt på sommaren. Men i princip håller jag med dig, inget jag skulle välja själv.

Det är inte öppningsbart och bilen är cashad.:moneybag:

1 gillning

Funderar på om soffan på kontoret går att sova på. Orka ge sig ut i den här skiten. :triumph:

1 gillning

Precis som det ska vara. :+1:

Vi fick det på två BWM, både X3:an och en 325, sjukt irriterande.

Japp, inget kul alls.