Vad gör ni just nu? (2022)

Jo, i7an är nog där jag vill gå också. Även den högre modellen! Du övertygade mig :wink:

1 gillning

Om du kan tänka dig sälja en thinkcentre så är jag intresserad! :slight_smile:

1 gillning

Japp, jag säljer dock väldigt sällan hårdvara. Jag brukar lägga allt på hög här hemma om jag skulle behöva det :smiley:

Var vid något tillfälle då jag var inne på Mac minis och hade la 5-6 stycken ett tag!

Edit:

La in kvitto på dom så ni ser att jag inte trollar. Man vet aldrig nuförtiden på nätet!

Screenshot 2022-09-24 010609

Jag har dock bytt RAM + NVMe till större grejer. 16GB RAM + 500GB SSD.

Men om jag säljer är dock en annan grej :wink:

1 gillning

Okay vännen! Blev en i5a men den högre modellen istället. Drar iväg så jävla mycket slantar annars.

Den har allt jag behöver!

1

4 gillningar

Vad har du alla datorer till? :grinning:

Jag har mycket rullandes ibland :wink:

Nu byter jag la mest ut lite äldre grejer till nyare. Jag försöker också komma ifrån stora datorer. Jag har 1 Dell T30 + 2 Dell T40s. + lite HPE-servrar och grejer också. Sedan en jävla massa Raspberry Pis. 8 stycken eller så.

Edit:

Lite bilder på dom!

3 gillningar

Passar

9 gillningar

Duschat, blåst och plattat håret, ätit frukost…. Sån jävlas huvudvärk men tror jag är nervös.
Förstår dock inte varför, har ju träffat fjällhavre innan även om det var ett tag sen nu. Är inte ens en date! Vad är feeel på mig.


Katt

15 gillningar

Fjällhavre? Va ä det för namn. :joy:

Bubblan döpte honom till det i somras när jag köpte täcke tillsammans med en kille på första daten, täcket heter fjällhavre. :joy:

3 gillningar

Jaaa! Just d så va det ju. :blush:


Kollar klart på Dahmer på Netflix

3 gillningar

Lycka till.

1 gillning

Känns väl så där, ska tydligen på fotboll. :joy::joy:

3 gillningar

Nu vet vi att du är förmodligen västgöte iaf. :joy:

1 gillning

Hehe, man kan aldrig veta :wink: Antar att du menar att jag skriver ut la? Ful ovana jag har.

Läste "MGG Express"-tråden. Tror folk att de fått tag i numret till tomteverkstaden? Trollar de? Få hjärnceller eller språkproblem? Tänker på de de två sista helt nya forummedlemmarna som skriver där. Man ska inte gå in och läsa där om man samtidigt funderar på om demokrati och folkstyre fungerar..:sunglasses:

4 gillningar

Kikade på det också! Såg lite lustigt ut. Men sedan kom jag på att mina inlägg kan se lustiga ut också. I alla fall när jag inte sovit på ett tag :smiley:

Ja precis. Skulle nästan kunna säga Skaraborg till och med

1 gillning

Nu ska vi inte utvärdera oss själva, då riskerar vi att träffas på någon institution..:sunglasses::sweat_smile:

1 gillning