Vad är MGG Express?

Oh my lord

https://m.shein.se

1 gillning

@Randomdude priser för hela slanten. :joy:

Edling for president :champagne:

3 gillningar

Haha ja vi behöver någon som inte tvekar och vågar fatta de svåra besluten!

3 gillningar

Menar det!

Ja, det är säkert från Amazon. Jag fick idag på morgonen ett meddelande från MGG Express att Early Bird hade levererat en sak jag beställt från Amazon. Det gick tydligen direkt från Kina.

Fick också precis ett brev från en Amazon-beställning levererad till postlådan av MGG Express.

100 stycken Family Guy-klistermärken för övrigt :slight_smile:

3 gillningar

Fick också ett MGG Express Early Bird SMS idag :slight_smile: Osäker på vad jag beställt, väntar på 3-4 paket från Amazon, lovar att berätta när det kommer :nerd_face:

Jag beställde från shein. Brukar det vara det eller?

Oavsett var du beställt är MGG Express legit :slight_smile:

1 gillning

Det kan vara det. Dottern beställde ett skal på Amazon och det levererades också av MGG Express.

Välkommen till forumet. Här håller vi god ton till varandra. :slight_smile:

3 gillningar

Bra intro ändå. :joy:

3 gillningar

Gäller att gå ut starkt. :joy::joy:

3 gillningar

:jack_o_lantern:
Hej! Jag har fått sms idag att paketet kan ej ner i post låda. Så gärna lämna framför dörr. Vet ej att det är rätt att man kontakta här.:sweat_smile:

Hej! MGG läser inte här men jag tror de lämnar utanför dörren om det inte går ner i brevlådan.

Hej
Jag har inte fått min beställning

Kan inte säga att jag håller med om att dom är legit.
Jag har ett paket som suttit fast i Nederländerna pp Schiphol sedan den 6e December, och MGG Express svarar inte på mejl. Har skickat säkert 4 eller 5 vid det här laget, trots att auto-svaret säger "förvanta svar inom 2 veckodagar".
Sen har dom inget telefonnummer att ringa heller. Och inte alla kan ta sig ner till Malmö där deras kontor verkar ligga.
Samma sak gäller huvudbolaget Migyston Logistic Services AB. Inget nummer att ringa.
Känner mig helt blåst tack vare dom.

MGG Express är inte lätta att kommunicera med. De anlitar Early Bird och de kan leverera mellan 01:00-07:00 till företagsadress en lördag då det är tidningsbuden som kör på landet. Inte så lyckat att hänga en påse på dörren eller på postlådan i regnet eller till klåfingriga.

Legit men inte nödvändigtvis så kompetenta är väl slutsatsen på det hela.