Vad gör ni just nu? (2022)

Blivit så sugen efter alla era skjortor...

1 gillning

Så du har också kundnummer hos bästa skjortleverantören? :joy::joy:

1 gillning

Övergav du Tiguanen? Var inte det en bättre dragbil än V90?

1 gillning

Inte ännu, detta var i butik inne i stan

1 gillning

Oj, oj! Då får du vänta länge. Sköter man om en dieselmotor håller dom länge. 20 år +. Risken är att du tröttnar på bilen innan.

Grattis till en fin bil!

1 gillning

Att börja träna är bland det svåraste som finns , jag har försökt typ 8-10 gånger bara i år… börjar tro de är omöjligt för min del :laughing: ska göra ett till försök nu till helgen / nästa vecka , har haft mycket nu sistone så tiden som jag kunnat har jag bara försökt stängt av hjärnan och häckat i soffan

Det viktigaste är bara att få in det som en rutin, prova lägg in 1-2 gånger i veckan i kalendern och var stenhård med att då ska du göra det , sen öka det lite efter någon vecka , gör du det i 3-5 veckor så kommer det börja gå lite på automatik och då börjar nog motivation komma att göra lite mer och bättre varje pass
Det viktiga är att börja lagom , inte för lite så man inte tycker att det ger något och inte för hårt så man överbelastar efter lång tid ifrån träningen
Lycka till :slightly_smiling_face:

Edit : kanske den här tråden kan hjälpa till med motivationen Träningstråden

1 gillning

Vi märker att dina tips fungerat bra :wink:

Bara lämna bilen och gå och handla istället. Sedan när du blir stor och stark gå lite snabbare. Fixat!

Tänkte samma sak. :slight_smile:

1 gillning

Tar aldrig bilen när jag ska hämta pizzan

5 gillningar

Bara när man hämtar öl. :joy::joy::joy:

1 gillning

Precis , så mycket går inte att bära på :grin:

Är sällan man bor så stort så man behöver ta bilen från soffan till ytterdörren! :stuck_out_tongue:

Kikade nyss på Alex Taylor som körde sitt första 6 second pass och över 200MPH:

Följt hela deras byggserie av bilen på YouTube. Nu är hon en snabb tjej!

https://www.youtube.com/playlist?list=PLPR6DfFbLCkkcFU-pxfE-1mqeSc50SVe7

Från inget till en fin dragbil!

2 gillningar

Nja vet inte .. men ja drar ju bara ett par mil per år

1 gillning

Sant !! Vi får se helt enkelt .. :relaxed:

Jag har närmre till pizzerian än bilen, prioreteringar :grin: och när det gäller hemkörning så är tyvärr pizzan godare på det stället än hos dom som kör ut :confused:

Böt inte du bil för något år sedan?.. eller går tiden fort?

Spelat brännboll mellan barn och föräldrar i sonens klass. Jag är så ledbruten att jag knappt kan gå. Från brännboll..:flushed::sweat_smile:

Men sonen berömde mig för mina slag. Den atletiska moderna som i grunden slår mig i allt fysiskt slog också bra men får tillägget tur av sonen. Jag låter dem lösa det på egen hand..:sunglasses::joy:

2 gillningar

Jo .. brukar byta 12-18 mån .. kul me ”nytt ”

2 gillningar

Jag var riktigt duktig på det förra året och året innan dess, men känns mycket svårare denna gången helt klart.
Samtidigt är det ju väldigt skönt när man väl kommer hem efteråt men lika enkelt att glömma den känslan. Försöker göra det till vana innan jag kommer hem ifrån jobbet.
Tack för dina tips! :relaxed:
Ska kika där med!

1 gillning