Vad gör ni just nu? (2025)

Jag tror vår NAS på kontoret är död… :joy:

4 gillningar

Laddstopp utanför Gävle, seg laddning som startade på runt 70 kW..

1 gillning

Riktiga skitnasar det där tyvärr.

Skulle aldrig köpa en QNAP efter hur kunderna blivit behandlade (inte alls) om en medveten defekt som gör att dom bara dör.

En bekant köpte en sån där, den dödade disk efter disk tills den själv till slut gav upp.

Om vi ersätter så blir det en Synology. Denna är inköpt före jag hade något att säga till om :slight_smile:

Vi kallar den för nasse. Funderar på att döpa den nya till nynasse :smiley:

2 gillningar

Ett par hembakta semlor och lite köpebröd. :joy:

10 gillningar

Bra start på laddning nära Sundsvall!

5 gillningar

Dags att få bilen tvättad. :slight_smile:

7 gillningar

Gör de det i utställningshallen?

Jag har svårt att se om bilen behövs tvättas. Bild från förra fredagen och fortfarande inte tvättad.

2 gillningar

Ser inga bekymmer. Bilar sköter ju sin egen hygien på de ställen där det absolut behövs - syns ju tydligt på bakrutan att det fungerar som det ska :smiley:

Brukar tvätta uppe i stugan på sommaren då man kan balta runt i bara badbyxor, slangen (jag menar vattenslang, ingen omskrivning för penis) i höger hand och en pilsner i vänster hand.

3 gillningar

Min QNAP dog för något halvår sen efter typ 10 år. Inget att klaga på.

Den hette Piglet :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Det där är ju min bil. Var gör den där? :joy:

Oklart, den är till salu. :slight_smile:

2 minuter var bilen ren iaf. :sweat_smile:

6 gillningar

Jaha då var det fredag.

2 gillningar

https://www.washingtonpost.com/technology/2025/02/21/apple-yanks-encrypted-storage-uk-instead-allowing-backdoor-access/

Konstaterar att Storbritannien är först ut.

bakom väggen där nånstans. :slight_smile:

Kör du Polestar? Hade fått för mig att du körde fossilhink :flushed:

Vad är det där för fälgar? Ser inte ut som Polestar Original? Eller är det några som såldes innan? Dessa går ju inte att välja nu iallafall.

Var o gjorde syntestet idag, så nu ska jag få prova endagslinser. Får se om det funkar.

3 gillningar