Har man övernattande barnbarn så blir det pizza, sen gammalt.
Kommit mig hem.
Haft trevligt men är extremt trött så kände det var dags.
Skäms fortfarande för att jag kom till fel hus först…. Men så blir det när det heter i princip samma men man inte fick första delen i adressen tydligen.
Avskyr att gå ensam i mörkret och när det är sent.
Får extrem ångest av det, mamma sa att jag kan ringa och prata med henne hur sent det än var.
Hon svarade inte.
Men nu är jag hemma och helt uttömd.
Kul att du haft det trevligt iallafall. ![]()
Du får väl ringa nån av oss i bubblan nästa gång så kan vi göra dig sällskap!
Hojtar till er nästa gång ![]()
Får skapa en Discord-grupp kanske. ![]()
Kanske redan finns en bubblan-grupp, det vet jag inte @Marcus_Attefors, @Sevis?
Bra idé!
Jag är på om det inte redan finns en som vi kan ansluta oss till. ![]()
Kan ju vara trevligt för alla.
Har en som jag skapade när jag, @Esse och @Bulan spelade Diablo.
Om vi ska använda den? Om det inte finns någon ”officiell”?
Ja, vilket som, finns det ingen "officiell" så kan vi väl köra på den, borde väl funka fint. ![]()
Jag skickar inbjudan på meddelande.
Tills att det finns någon officiell eller så kan det vara bra om jag vet vilka som är där. ![]()
Finns ju faktiskt chatt här nu i forumet ![]()
![]()
Med ljud och grejer som jag tror Discord har?
Härligt att höra!
Vår klubb har precis haft julmiddag hemma hos ordförande med respektive.
Han är tillsammans med en LCare
Tydligen så är det ett RT-distrikt(?) tror det hette distrikt.,.. som ville gå på en swingersklubb? Alltså typ vara där på dagstid och se vad det handlar om.
Klubben i fråga kände väl sådär över att det bara var män så dom hade då frågat LC som är här om dom vill ha ett gemensamt möte och göra detta. ![]()
Alltså dom ska väl inte vara där och delta men ändå liksom.
Är det sådant ni hittar på med? ![]()
![]()
Jag hade kul igår, men likt när man varit på dejt och träffat en kille för första gången får jag flykänslor. Mina hjärnspöken frågar som vanligt varför dom skulle gilla mig eller vilja att jag ska vara med, känner så på jobbet med med mina kollegor, känner lite samma här ibland, men jag ska försöka stänga av detta och fortsätta gå då jag som sagt tror jag behöver detta.
Jag tänker att dessa tankar någon gång borde bli mindre i alla fall.
Dom pratade lite om dejting det sista innan jag så jag är inte den enda som är singel heller vilket också är lite skönt.
Ska man gå på en swingerklubb måste man ju ha något att byta bort, sen gammalt. ![]()
![]()
Haha! Det är något jag antagligen inte kommer följa med på.
Är det inte ett perfekt sätt att gå på en date med någon man inte är intresserad av..? ![]()
![]()
![]()
Antagligen en klubb. Ett distrikt består av flertalet klubbar.
Vi har inga planer på ett sådant besök med vår klubb ![]()
Fort sjuk. Hostat SÅ mycket varje natt nu. Inte mycket sömn. Den där ”Cocillana” hostmedicin är nå så otroligt vidrig.
Så trött man är nu och ont i revbenrygg
Man tar med fem i tre ragget. ![]()
![]()