Vad gör ni just nu? (2023)

Jag tycker den är god.. haha :slight_smile:

Den receptfria som smakar lakrits är god. Men värdelös

Aldrig kört den receptfria. Låter dock gott med lakrits.

1 gillning

Varit på rusta och handlat lite grejer inför julafton, blev inspirerad av LC-mötet igår när man hade sånna här på sig så stack och köpte en hög. Ska inget säga till familjen och sen ska alla få ha vars ett på sig. :joy:
Tror barnen kommer älska det i alla fall och mamma tyckte med det var en kul idé.

5 gillningar

Bara att svälja ned som en shot. :sweat_smile:

Sonen får ofta hosta när han är förkyld och ryser alltid med hela kroppen när han ska tvinga ned Cocillana. :joy:

1 gillning

Förstår honom så mycket.

1 gillning

Fikar.

5 gillningar

Har precis städat ur och tvättat Lynken, imorgon lämnas den tillbaka och sen blir det Mustang :blush:

5 gillningar

Städat, varit sur på hunden som trodde att våra fina Twinkly lampor till granen var en tuggleksak, druckit glögg till julmusik och skickat in manuset som jag skrivit på i tre år till förlag. Känner att det känns befogat att byta ut glöggen till något med betydligt mer alkohol i.

5 gillningar

Spännande, vad är det för nåt du har skrivit? :blush:

Förhoppningsvis min andra bok. :smiley:

Vad för typ av bok? Finns den första att köpa nånstans? Nu blir man ju nyfiken :blush:

Jodå. Den förra boken finns, till överpris, här: Pojken med smörkniven - Johan Hörberg - Häftad (9789189261983) | Bokus
E-boken är betydligt billigare.
Annars finns den som ljudbok på Storytell också.

Den nya är väl mitt försök till en deckare. Men den är nog mer något av ett kärleksbarn mellan Twin Peaks och Stephen King. :laughing:

1 gillning

Vilken härlig dag ni båda har haft. Grattis till er båda. Jag tror jag öppnar något för att kunna skåla för er..:+1::partying_face:

2 gillningar

Tillagd i bokhyllan på Storytel, ska bli spännande :ok_hand:

Hoppas du tycker om den. Om du inte gör det, ljug. :grin:

Då vill man ju genast veta, är det en självupplevd story, eller är det fiktion?

Vissa saker är självupplevda, andra har jag sett andra uppleva, vissa saker har jag bara hört talas om och vissa saker har hänt men där jag ändrat plats, personerna som var där samt utgången och det mesta är rent hittepå.

1 gillning

Gjorde en @Esse idag. Filmade min nästa lucka i julkalendern som även den håller till i köket som lucka 17. Lampor och fanskap uppställda överallt för att det är mörkt vid 14 i detta jävla land så snubblar till på en sladd och då kan man ju tro att lampan ska ramla. Så var det inte ute det var systemkameran som stod på stativ som föll rakt ned i parketten och gjorde ett fint hack.

Mitt underbara objektiv fick en ordentlig smäll så nu går det inte ens att sätta på linslocket (men det fungerar) och buren till min kamera som jag använder för att fästa SSD, powerbank och mikrofoner på gick i delar. En mindre bra dag med andra ord och en dyr inspelning.

Surt sa räven.

Jag kör med ett UV filter på objektivet. Inte för att det behövs till en DLSR kamera utan för att det skyddar glaset & kanten. Inte för att vrida om kniven men det hade nog räddat dig här. Kan ju vara något att tänka på till nästa objektiv.

2 gillningar